Achizitie publica - ,,Automaturatoare stradala cu sistem de aspiratie si sistem mecanic de colectare a materialului maturat??
Detaliu pentru invitatia numarul 340408
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340408/04.12.2012
Denumire contract: , ,Automaturatoare stradala cu sistem de aspiratiesi sistemmecanic de colectare a materialului maturat??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII EDILITARE PENTRU COMUNITATE MIOVENI SRLCod fiscal: RO 27280093, Adresa: B-DUL DACIA, NR.3, Mioveni, Telefon: 0348445885, Fax: 0348445885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Livezilor nr 1, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 348445885, fax: +40 348445886, persoana de contact: Maria Sorina; [email protected]; telefon 0741553292
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Livezilor nr 1, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 348445885, fax: +40 348445886, persoana de contact: Maria Sorina; [email protected]; telefon 0741553292
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Automaturatoare stradala cu sistem de aspiratiesi sistemmecanic de colectare a materialului maturat??
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Automaturatoare stradala cu sistem de aspiratiesi sistemmecanic de colectare a materialului maturat?? destinata intretinerii curateniei pe strazile orasului Mioveni, prin maturarea si colectarea materialului maturat intr-un buncar special.Colectarea trebuie sa se faca atat cu sistem mecanic de riducare cu elevator, cat si cu sistem de aspiratie.
II.1.6) CPV: 34921100-0 - Masini de maturat strazile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 893.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.000 lei (ron) sau echivalentul acestei sume in euroForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este: F8- Depunere numerar la casieria unitatii- Scrisoare de garantie bancara in original prin : - virament bancar ;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, anexat la documentatia de atribuire. - F 8Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform art. 86 alin. 6 din H G.R.925/2006.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata, in cuantum de 4 343, 89 leiPerioada de valabilitate a garantiei este de: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR cu o zi inainte de data limita a depunerii ofertelor.Observatie: -Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul si cuantumul solicitat, vor fi respinse ca INACCEPTABILE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Certificat de atestare fiscala - eliberat D.G.F.P teritoriala, pe raza careia operatorul economic isi are sediul social (sau echivalent pentru persoane juridice straine) - prin care se va evidentia situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelorDocumentele vor fi depuse conform art 5, ali 1, din Ordinului 509 / 2011 in oricare dintre formele: original; copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale ? eliberat de primaria locala (sau echivalent pentru persoane juridice straine) - certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele vor fi depuse conform art 5, ali 1, din Ordinului 509 / 2011 in oricare dintre formele: original; copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"c) Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG 34/2006, completat, semnat si stampilat?Formularul 1 (original)d) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, completat, semnat si stampilat - se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului - Formularul 2 (original)e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, potrivit Ordinului 314/20.10.2010 - se solicita pentru a se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Formularul 3 (original)f) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 - se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din O.U.G. nr.34/2006, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - Formularul 4 (original)g) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura in nume propriu; ca asociat in cadrul asocierii condusa de un lider sau ca subcontractor, completat, semnat si stampilat ?Formularul 5 (original)Motivare: Informatiile cuprinse in documentele solicitate sunt destinate sa asigure prezentarea ofertantilor care indeplinesc conditiile stabilite de legislatia generala aplicabilaIn cazul ofertantilor/ candidatilor stabiliti in alta tara, se vor supune art 182, alin 3)Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante : Tudose Nicolae- Director general; Ciobanu Viorel-Director tehnic; Stefan Adrian ? Director administrative; Pauna Iulia- Director economic; Tudor Florin- sef coloana auto; Caran Nicolae- sef serviciu salubritate;Maria Sorina- responsabil achizitii a) Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul contractului are correspondent in codul CAEN din certificatul mai sus mentionat, in original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", conform art 5, ali 1, din Ordinului 509 / 2011Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale/valabile la data limita de depunere a oferteiPentru persoane juridice straine: b) Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere autorizata in limba romana - sunt solicitate de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic(persoana fizica/juridica straina) isi desfasoara activitatea in mod legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor ? fisa de informatii generale- Formularul nr. 6 . Cifra de afaceri medie anuala, in domeniul de activitate aferent contractului, sa fie de minim 1 127 786, 80 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual Lei/euro comunicat de BNR., Cerinta 2 : Bilantul contabil anual, la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de echipament tehnologic in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiOfertantul va prezenta cel mult 3 contracte/ parti relevante din contract / proces verbal de receptie sau proces verbal de receptie prin care se confirma livrarea de echipament tehnologic, care sa insumeze 563 800 lei- Formularul 7 (original)Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual Lei/euro comunicat de BNR, in oricare dintre formele: original; copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - Ccrinta nr. 1 ;Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in intregime in SEAP, dar poate fi obtinuta si de la sediul societatii din strada Livezilor nr 1, Mioveni, judetul Arges
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 09:57