Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Automobil mixt 1+6 persoane? - 2 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 357420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 357420/11.02.2014
Denumire contract: ?Automobil mixt 1+6 persoane?- 2 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: +40 259436934, Fax: +40 259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 259436934, fax: +40 259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. str. Duiliu Zamfirescu nr.3 Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Automobil mixt 1+6 persoane?- 2 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Automobile mixte-furgon carosate 2 buc.
II.1.6) CPV: 34136200-1 - Furgoane carosate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.280 lei, sau echivalent in alta valuta. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta este cursul de referinta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru suma si perioada de valabilitate solicitate, Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex.Cond.de asigurare, Alte clauze, Dovada platii primei de asigurare, etc), pt cuantumul si per.de valabil. Solicitate conform Formularul 3 Sectiunea Formulare, prin virament bancar : in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; cu conditia confirmarii acestora de banca, sau numerar la casieria autoritatii contractante.Autoritatea va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 alin.(1) lit. a) in cuantum de 1.640 lei. In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: 1.Prin retineri succesive de 10% conf. HG1045/2011(5% pentru I.M.M.daca executantul beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii). 2.Scris de garant de buna exec emisa de o banca sau polita de asigurare, valab.cel putin pe per de derulare a contract, in original, garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, Dovada platii primei de asigurare, etc).Garant. de buna exec. va face referire expresa la contractul incheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata. Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte achizitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, pres.CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CA Mina Giurea, membru CA Pavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CA Sorin Vasile Negrutiu, director economic ec.Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing. Vivianne Sava, comp. Achizitii Publice ec. Marcela Mirnea, comp. Achizitii Publice Mariana Dumitras, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Radu Ciursas, comp. Tehnic, planificare, avizare ing Ciprian Pop, sef sector Transport ing. Poca zoltan, sector Transport Dorca Marius, comp. Financiar contabil ec. Adriana Handra si comp. Financiar contabil ec. Simona Cret.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere in limba romana, efectuate de catre un traducator autorizat.Declaratiile de mai sus se vor prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz in conf.cu prevederile OUG 34/2006- Anexa 2 a Ordinului 509/2011. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt /ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani completare Formular nr.5.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul va prezenta urmatoarele :1. O lista a principalelor livrari similare din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul nr. 4;2. Lista privind principale livrari de produse similare va contine cel putin uncontract care prezinta livrarea unuiprodus similar;3. Livrarea se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer