Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autoplatforma cu nacela ? DADP


Detaliu pentru invitatia numarul 351434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 351434/31.07.2013
Denumire contract: Autoplatforma cu nacela ? DADP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/130, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Rm Valcea, STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoplatforma cu nacela ? DADP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei autoplatforme mobile de lucru cu nacela cu termen de livrare de maxim 90 de zile de la semnarea contractului.
II.1.6) CPV: 34514700-0 - Platforme mobile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 7000 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813 ?Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valuta, curs BNR: data publicarii invitatiei de participare.In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jumatate ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM. In conform cu art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare. Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantiei In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.5 prezentat in Sectiunea formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 6 prezentat in Sectiuneaformulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.18 prezentat in Sectiuneaformulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezentasi de tertul sustinator (daca este cazul).Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv :1. Primar ? Emilian Francu - suspendat2. Pt. Primar , Viceprimar - Gigi Ion Matei , conform HCL 113/11.05.20133. Viceprimar - Varlan Eduard3. Director Programe Externe -Simona Nicoleta Morcov5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma7. Sef Serv. Achizitii Publice - Bunea Iuliana8. Director Economic - Ion Lepadat9. Sef Serv. Contabilitate ? Narcisa Coltos10. Director Juridic - Petre Cazan11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu12. Consilier Local - Gheorghe Mihailescu13. Consilier local - Valeru Amza14. Consilier local - Liviu Emil Boban15. Consilier local - Florentina Adina Dobrete16. Consilier local - Gheorghe Ionita17. Consilier local - Vasile Cocos18. Consilier local - Ion Gherghinaru19. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu20. Consilier local - Marin Olteanu21. Consilier local - Costel Bogdan Pruteanu22. Consilier local - Costinescu Bogdan Ilie23. Consilier local - Gabriela Ana Ene24. Consilier local - Cosmin Dragos Constantinescu25. Consilier local - Grigore Craciunescu26. Consilier local - Mihai Persu27. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu28. Consilier local - Dumitru Tardea29. Consilier local - Maria Bobeanu30. Consilier local - Ionut Eduard Nuica31. Consilier local - Maria Carmen Preda32. Consilier local - Marius Iulian Voicu33. Secretar Municipiu- Toma Mihaescu33. Coordonator- sing Gheorghe Balescu34.Director DADP- Laurentiu Teodorescu35. Director ?Oprea Dumitru36.Contabil sef -Amalia Bulboacae)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .Certificatul constatator, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, astfel incat informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in stare de faliment .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie in valoare de cel putin 600.000lei, conform cu modelul de Formular anexat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar , in sensul de a "furniza la nivelul unui contract, maxim 3 contracte produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 250.000 lei fara TVA..Pentru calculul echivalentei se va aplicacursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer