Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?AUTORIZAREA, VERIFICAREA, INTRETINEREA SI REPARAREA CAZANELOR DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE TIP CONVECTOR ?


Detaliu pentru invitatia numarul 354997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 354997/23.10.2013
Denumire contract: ?AUTORIZAREA, VERIFICAREA, INTRETINEREA SI REPARAREA CAZANELOR DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE TIP CONVECTOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805131, fax: +40 269805131, persoana de contact: Hajnalka CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA, SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului nr. 5, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AUTORIZAREA, VERIFICAREA, INTRETINEREA SI REPARAREA CAZANELOR DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE TIP CONVECTOR?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 ?? AUTORIZAREA, VERIFICAREA, INTRETINEREA SI REPARAREA CAZANELOR DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE TIP CONVECTOR?- Medias.Valoarea estimata a acordului cadru este de: minim 14.460, 00 lei si max. 18.440, 00 lei.Valoarea estimata a contractului subsecvent este de: minim 3.240, 00 lei si max. 5.480, 00 leiPret estimat pentru AF/PIF/VTP Centrale termice si instant ACM: 148 lei/operatiePret estimat pentru AF/PIF/VTP Convectoare: 100 lei/operatieTarif estimat pentru Montaj, reparatii: 50 lei/oraCantitatile sunt prevazute in anexa la caietul de sarcini.- Lotul 2 ?? AUTORIZAREA, VERIFICAREA, INTRETINEREA SI REPARAREA CAZANELOR DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE TIP CONVECTOR?-Tg. Mures.Valoarea estimata a acordului cadru este de: minim 15.700, 00 lei si max. 20.180, 00 lei.Valoarea estimata a contractului subsecvent este de: minim 3.240, 00 lei si max. 5.480, 00 leiPret estimat pentru AF/PIF/VTP Centrale termice si instant ACM: 148 lei/operatiePret estimat pentru AF/PIF/VTP Convectoare: 100 lei/operatieTarif estimat pentru Montaj, reparatii: 50 lei/oraCantitatile sunt prevazute in anexa la caietul de sarcini.- Lotul 3 ?? AUTORIZAREA, VERIFICAREA, INTRETINEREA SI REPARAREA CAZANELOR DE INCALZIRE CENTRALA, INCALZITOARE DE APA SI SOBE TIP CONVECTOR?- Ploiesti.Valoarea estimata a acordului cadru este de: minim 8.720, 00 lei si max. 11.960, 00 leiValoarea estimata a contractului subsecvent este de: minim 3.240, 00 lei si max. 5.480, 00 leiPret estimat pentru AF/PIF/VTP Centrale termice si instant ACM: 148 lei/operatiePret estimat pentru AF/PIF/VTP Convectoare: 100 lei/operatieTarif estimat pentru Montaj, reparatii: 50 lei/oraCantitatile sunt prevazute in anexa la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: L1:350 lei, L 2:400 lei, Lot 3:230 lei. Ofertantul care depune oferta pentru toate loturile de servicii va constitui garantia de participare ca suma a garantiilor aferente fiecarui lot ofertat. Per. de val. a gar. pentru par. este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunere ofertelor; Contul autoritatii contractante: RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Medias. Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in considerare cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul unei contestatii respinse de CNSC nu se aplica prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 181Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).III. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Virgil Marius METEA, avand functia de Director General SNGN ROMGAZ SA, Medias- Lucian BARSAN, avand functia de Director Departament Tehnic Achizitii SNGNROMGAZ SA, Medias- Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS-Sorin GHEORGHIU, presedinte comisie de evaluare avand functia de Director Tehnic SIRCOSS- Hajnalka CRISAN, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Aurelian PRISCA, membru comisia de evaluare, Serviciul Mecano ? energetic- Cornel MOISE, membru comisia de evaluare, Serviciul Mecano - energetic-Aurica CATANA, Serviciul Protectia Mediului- Ioana FINTA, consilier juridic- Eugenia BOIER, membru comisie de evaluare, Serviciul CosturiV. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Daca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, potrivit art.11.alin.(4) din HG.925/2006.Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiNote: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatii reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2) la solicitarea autoritatii contractante inainte de data transmiterii comunicarii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita de depunere a ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: 1) Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conform L346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50%pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.2). in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012. Nu este solicitat indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar ?cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani?. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta autorizatie ISCIR, sau echivalent, conform prescriptiei tehnice PT A1-2010 pentru efectuarea serviciilor solicitate., Informatii referitoare la personalul calificat si instruit pentru prestarea serviciilor de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul trebuie sa aiba personal autorizat ISCIR (RSVTI) ? minim 1 persoana.Aceste dovezi pot fi prezentate in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti, numai pentru partea lor de implicare.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerinta este considerata indeplinita, chiar si in mod cumulativ. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului in mod cumulativ., Ofertantul trebuie sa indice faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind protectia mediului, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractelor subsecvente de prestare, asa cum sunt specificate in caietul de sarcini., Inf. privind Angajamentul ferm.In cazul in care pentru indeplinirea contr. ofertantul isi demonstr. cap. tehnica si prof.a invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofert. resursele teh. si prof. invocate . In acest caz pers. care asigura sus. tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind nein. in disp. art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006.Decl privind nein. in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Informatii privind Asocierea ? daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, Informatii privind subcontractantii ? daca e cazul. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare., Experienta similara: lista principalelor servicii avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani , pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale prin prezentarea oricaror certificate/documente prin care sa confirme prestarea de servicii similare. Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an. Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile de ? Montare, instalare, punere in functiune, service, reparatii autorizare de functionare echipamente termotehnice: aparate consumatoare de gaz, in termenul de valabilitate. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Tarif pentru: montaj, reparatii accidentale (lei/ ora)
Tarif pentru : AF/VTP/PIF Centrale termice si instant ACM (lei/operatie)
20
Descriere: Tarif pentru : AF/VTP/PIF Centrale termice si instant ACM (lei/operatie)
Tarifpentru : AF/VTP/PIF Convectoare (lei/operatie)
20
Descriere: Tarifpentru : AF/VTP/PIF Convectoare (lei/operatie)
Timp de interventii, exprimat in ore
10
Descriere: Timp de interventii, exprimat in ore
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer