Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOSPECIALA CU ECHIPAMENT SPECIFIC PENTRU TRANSPORTUL SI INTERVENTIA SCAFANDRILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 343073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Numar invitatie: 343073/25.02.2013
Denumire contract: AUTOSPECIALA CU ECHIPAMENT SPECIFIC PENTRU TRANSPORTUL SI INTERVENTIA SCAFANDRILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul General pentru Situatii de UrgentaCod fiscal: RO 4203997, Adresa: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212322640, Fax: +40 2332017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ceasornicului nr. 19, SECTOR 1, BUCURESTI, Romania, cod postal: 014112, telefon: +40 212322640, fax: +40 212332017, persoana de contact: SERVICIUL PROGRAME LOGISTICE SI METODOLOGII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ceasornicului nr. 19, SECTOR 1, BUCURESTI, Romania, cod postal: 014112, telefon: +40 212322640, fax: +40 212332017, persoana de contact: STAN AUREL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOSPECIALA CU ECHIPAMENT SPECIFIC PENTRU TRANSPORTUL SI INTERVENTIA SCAFANDRILOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AUTOSPECIALA CU ECHIPAMENT SPECIFIC PENTRU TRANSPORTUL SI INTERVENTIA SCAFANDRILOR - CONFORM SPECIFICATIEI TEHNICE NR. 47705/3 DIN 25.01.2012
II.1.6) CPV: 34144200-0 - Vehicule pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8700 lei sau 1986 euro (1euro=4, 38 lei).Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: in oricare din formele prevazute la art.86 din H.G.R.nr. 925/2006, cu respectarea Formularului 1. Cont IGSU : RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, CUI: 4203997.Conform prevederilor art.16 din Legeanr.346/2004, se accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea, la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor, a declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004.Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In baza art.278_1 din OUGnr. 34/2006, in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4215, 49 lei. Garantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.R.nr.925/2006. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii Gar.Part., in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul IGSU cu nr. RO48TREZ7005005XXX000173, in contul bancii : DTCPMB (Trezoreria Municipiului Bucuresti), beneficiar : UM 0276 Bucuresti (autoritatea contractanta = IGSU), cod fiscal :4203997.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul nr 4, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 5, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata inluna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 6, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind1 din OUG nr. 34/2006 ? in original. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7 conform modelului din sectiunea modele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bas Ioan, Lascateu Emilian, Radu Constantin, Balaci Anda Miroiu, Popa Florin, Cojanu MIhai, Petcu Steluta, Stan Aurel, Hornoiu Vera Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 500.000 lei.Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 8 - Informatii generale.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Se va prezenta , cel putin, un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc) prin care sa se confirmre livrarea de produse similare (autospeciale)., Obligatii contractuale in desfasurare.Ofertantii vor prezenta Lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare, daca exista. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer