Achizitie publica - Autospeciala cu suprastructura de stropit si spalat (reluat)
Detaliu pentru invitatia numarul 354623
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354623/11.10.2013
Denumire contract: Autospeciala cu suprastructura de stropit si spalat (reluat)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, persoana de contact: Jozsef Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, Biroul Relatii cu Publicul.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autospeciala cu suprastructura de stropit si spalat (reluat)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea 1 buc Autospeciala noua cu suprastructura de stropit si spalat 34144450-7
II.1.6) CPV: 34144450-7 - Vehicule de stropire a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4690 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 1) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-depunere a unui ordin de plata sau a unei file CEC caz in care se va mentiona contul RO41RNCB0124038019450011, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.-scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146, perioada de valabilitatea a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta la curs BNR, va fi data publicarii invitatiei de participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular anexa nr. 9Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular anexa nr.10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular anexa nr.10/1Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular anexa 10/3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaTischler Ferenc? ViceprimarBalint Reka? Membru in comisia de evaluareBaksai Edit - Membru in comisia de evaluareBiro; Laszlo;-Membru in comisia de evaluareSandor Jo;zsef ? Membru in comisia de evaluarePrezentare formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorialNotaOfertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.-Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pepropria raspundere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: se solicita cifra de afaceri medie anuala peultimii trei ani(2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fiatribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatoruleconomic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Se vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 11:01