Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Autospeciala interventie misiuni pirotehnice?


Detaliu pentru invitatia numarul 341638
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 341638/08.01.2013
Denumire contract: ?Autospeciala interventie misiuni pirotehnice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.1, Tirgu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211/1244, fax: +40 265268718, persoana de contact: ing. Plesa Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures din municipiul Tg Mures, Piata Victoriei nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Autospeciala interventie misiuni pirotehnice?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autospeciala interventie misiuni pirotehnice
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.225, 80 lei.Valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: virament bancar in contul AC: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trez Mun Tg Mures, CF: 4322980, sau instr de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari. Gar de participare se va constitui conform art.86 alin.(1), din HG 925/2006, trebuie sa prevada ca va fi irevocabila ( se va prezenta in original) si ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin (3), lit. ?a?, ?b? din HG 925/2006. Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al ordinului de plata cu viza bancii. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instrumentul de garantare trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform prev art.87, alin.(1) din HGR nr.925/2006 si ale art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006, cu modif si compl ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.112, 90 lei.Ofertantii tip I.M.M. care doresc sa depuna 50% din val gar de participare vor depune in original: decl pe proprie raspundere cu nr mediu anual de salariati pe anul 2011 si decl priv cifra de afaceri pe anul 2011, atasate garantiei de participare Formular nr. 17. In cazul in care garantia de participare este constituita in valuta, data de referinta pentru stabilirea cursului leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.Constituire: a) prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HGR 925/2006, cu modif si compl ulterioare. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez Mun Tg Mures un cont de disponibil distinct la dispozitia AC, suma initiala nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului; sau b) prin instr de garantare emis de o soc bancara ori de o soc de asigurari, conf art.90, alin(1) din HG925/2006. Gar de buna executie constituita printrun instr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de restituire: conform prev art.92 alin (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4;5. Declaratia privind calitateade participant la procedura - Formularul nr. 5;6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa Formularul nr. 6.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti : Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor si aparat de specialitate Alin Marginean, Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Sin Daniela, Savu Felicia, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Plesa Adrian, lt. Col. Damian Mihai ? reprezentant Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?HOREA? si consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Iacob Letitia, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin.In conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantii sa prezinte lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorititi contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorului economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se va prezenta fisa de experienta similara., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d)si art 69(1) din OUG nr. 34/2006, Informatii privind asociatii (daca este cazul)1) Se va completa Formularul nr. 12 - Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.2)Se va completa Formularul nr.13 ?Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora3) Se va completa Formularul nr. 14 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata prezentei invitatiii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer