Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOSPECIALA PENTRU PENTRU DESFUNDAT CANALIZAREA


Detaliu pentru invitatia numarul 347654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: URBAN SA SLOBOZIA
Numar invitatie: 347654/30.05.2013
Denumire contract: AUTOSPECIALA PENTRU PENTRU DESFUNDAT CANALIZAREA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialURBAN SA SLOBOZIACod fiscal: 11316859, Adresa: strada Vasile Alecsandri nr 14, Slobozia, Telefon: 0243230153, Fax: 0243230206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Vasile Alecsandri nr 14, Slobozia, Romania, cod postal: 920094, telefon: +40 0243230153, fax: +40 0243230206, persoana de contact: Calin Adrian Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C.URBAN strada Vasile Alecsandri nr.14, Slobozia, jud.Ialomita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOSPECIALA PENTRU PENTRU DESFUNDAT CANALIZAREA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constitue achizitia unei "Autospeciala pentru desfundat canalizarea" compusa din unitatea pentru desfundat montata pe o autofurgoneta
II.1.6) CPV: 42997200-3 - Masini de curatare a suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 526 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4900 ron.Garantia pentru participare se exprima in lei/euro sub forma unui instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritati contractante .Valabilitatea garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioda de valabilitate a ofertei, conform OUG 34/2006.Valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita la solicitarea autoritati contractante in cazul in care intervine o suspendare de drepta proceduri de achizitie , conform OUG34/2006.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuntumului garantiei de participare depusa in euro , aceasta se va raporta la cursul de schimb BNR cu 5 zile inainte de termenul limita de depunerea ofertelor .Ofertele care nu sunt insotitede dovada constituiri garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garnatiei de participare prin virament bancar suma se vavira in contul RO70RNCB0170039697120001deschis la B.C.R SLOBOZIA.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzind astfel suma constituita .doar in baza prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice..Autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei de participare si prin depunere de numerar la casieria unitati .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 1%din valoarea contractului de livrare , fara TVA, a)se va constitui garantia de buna executie a contractului , in procent de 1%dinvaloarea contractului , exclusiv TVA , .b)Modul de constituire : De regula garantia de buna executie se constitue printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau o societate de asigurari , care devine anexa la contract .Daca se opteaza pentruscrisoare de garantie bancara in favoarea autoritati contractante se va utiliza formularul nr .16 care devine anexa la contractIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documenelor prevazute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50 %din cuantumulprecizat in dosarul de atribuire -formular nr. 15. Autoritatea contracanta acceptaconstituirea garantieide buna executie si prin depunerea de numerar la casierie sau prin depunerea unui ordin de plata /file CEC.Pentru constituirea garantiei de de buna executie se va avea in vedere art 90 alin (1)-(3) din H.G.nr 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -formular-nr .1 original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? se va completa -formular nr.2Se va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art .69^1 din OUG nr 34/2006 atit de subcontractant cit si de tertul sustinator (conform ordin ANRMAP nr.170/2012)Urmatoarele persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt/au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea proceduri -Valentin Cilibeanu -director general , Albu Calin-Adrian director tehnic, ec Stan Maria director economic, Dragomir Steluta -consilier juridic, Galu Nicoleta -Daniela consilier juridic, Dragan Nicolae sef birou , Zangor Stefansef birou.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent .-se va completa -formular nr.3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documenele prezentatepentru neincadrarea in prevederile art.180 vor fi prezentate si de tertul sustinator.Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele -original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.4 . Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareSe va prezenta declaratie pe propria raspundere care demonstreazaneincadrarea in prevederile art.181-formular nr.4 originalSe va depune certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul local si nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Se va depunecertificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilor la bugetul consolidat din care sa rezulte ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul consolidat si nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele fiscale se vor depune pentru punctele de lucru/sediileimplicate in derularea contractuluiNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 181lit( a) , lit (c) si lit (d )din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinatorSe permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraformular -nr.5 original 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Neprezentarea sau prezentarea intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus , da dreptul autoritati contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 491052lei .Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte(curs mediu anual euro 2010 = 4.2099, curs mediu anual euro 2011 =4.2379, curs mediu anual euro 2012 = 4.4559).Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, bilanturile contabile aferente celor 2 ani(2010, 2011) incheiati, vizate si inregistrate de organele competente .Pentru anul 2012 se vor prezenta orice alte documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri. Se va completa Formularul nr.6, ? Informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasafurnizarea de produse a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 245526 lei Prezentarea documentului constatatoradus ca experienta similara sau orice alt certificat/document din care sa reiasa ca produsele furnizate au corespuns , ;Se va completa Formularul nr.7 (declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani). Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata.Pentru documentele solicitatese vor prezenta copii lizibile certificate conform cu originalulCerinta nr. 2 Asigurarea calitatiiDeclaratie referitoare la echipamentele tehnice detinute pentru asigurarea calitati produsului livrat.Declaratia va cuprinde si datele de identificare ale societatilor care detin echipamentele si care pot asigura garantia autofurgonului la o distanta de maxim 150 km de sediul beneficiarului, sau interrventia operativa la sediul beneficiarului in termen de 24 ore de la data comunicarii, intrucat autospeciala achizitionata trebuie sa asigure continuitatea si siguranta serviciilor de canalizare furnizate beneficiarilor . Asigurarea garantiei si intretineri la sediul beneficiaruluipentru echipamentul de curatat canalizarea in termen de 24 ore de la data comunicari .Se vor prezenta certificate de conformitate a produselor conform Ord.nr20/2010Cerinta nr.3 AsociereDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializareaacestora. - Se vaatasa imputernicirea liderului asociatiei de areprezenta asociatia la procedura de atribuire. - Se vor atasatoate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat. - Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere siiDocumentatieide atribuire. Daca ofertantul castigator va fi oasociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legaleIn cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: - Contractul de asociere(formular nr.12), in original /copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei dea semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea Cerinta nr. 1Certificare pantru calitate ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer