Achizitie publica - autospeciale monovolum 8+1 locuri si autofurgoneta transport produse perisabile
Detaliu pentru invitatia numarul 341142
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341142/18.12.2012
Denumire contract: autospeciale monovolum 8+1 locuri si autofurgoneta transport produse perisabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3158178, Fax: +40 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3132331, fax: +40 3132331, persoana de contact: Lungoci Ana Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3132331, fax: +40 3132331, persoana de contact: Lungoci Ana Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: autospeciale monovolum 8+1 locuri si autofurgoneta transport produse perisabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: autospeciale monovolum 8+1 locuri si autofurgoneta transport produse perisabile
II.1.6) CPV: 34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9041, 00 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1. - in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPM Bucuresti, Cod Fiscal 22084517. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.In situatia in care un operator economic a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar aceasta este respinsa ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4232, 09 lei, conform prevederilor art.278^1 alin.(1), lit. b) din OUG 34/2006.Cursul valutar leu/euro va fi cel stabilit de Banca Centrala Europena, din cea de-a doua zi de la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante: - Nelu Pop ? imputernicit inspector general- Paun Iordache - inspector general adjunct- Pop Stefan - inspector general adjunct- Medrega Leonard - impurenicit director Directia Logistica- Maria Melintescu ? contabil sefPersoane cu atributii in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Mirescu Gheorghe ? presedinte comisie de evaluare- Balea Simona ? membru- Lungoci Ana Maria ? membru- Mihai Anton ? membru- Rascu Adrian ? membru- Vanatoru Ion- membru- Rascanu Gabrilel- membru Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent emis de ONRC.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia, inainte detransmiterea comunicarii , sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informati privind experienta din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Declaratie privind lista principalelor livrari de prod. in ultimii 3 ani, continand: furnizare de prod. similare, valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati de cel putin 452090, 00 lei fara TVA .In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a face dovada ca a mai furnizat produse similare (se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar relevante in acest sens)., Informatii privind asociatii Ofertantul(Operatorul economic sau membrii asocierii de de operatori economici, impreuna ) trebuie sa faca dovada ca a mai furnizat produse similare in valoare de 452090, 00 lei fara TVA. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere c) Declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatii din gama ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Returnare)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 12:03