Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autoturism de teren pentru interventii rapide cu tractiune integrala 4x4


Detaliu pentru invitatia numarul 275565
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 4426581
Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252/314379
Fax: 0252/316317
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Autoturism de teren pentru interventii rapide cu tractiune integrala 4x4
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Autoturism de teren pentru interventii rapide cu tractiune integrala 4x4cod CPV 34114000 - 9 Vehicule cu utilizare specialamentionam ca finantarea se facesi din fonduri europene
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 20.12.2010 13:35
Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2 , Localitatea: Drobeta Tr. Severin , Cod postal: 220131 , Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei muncipiului, str. Maresal Averescu nr. 2 , Localitatea: Drobeta Tr. Severin , Cod postal: 220131 , Romania-sala de sedinte Orly
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 156, 444 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratie eligibilitate;2.declaratie privind neincadrarea in art. 181;3.certif. constatatoare privind plataimpozitelor si taxelor catre stat;4.Certif. constatatoare taxe locale;5.Certificat constatator ORC;6.Certificat Unic de Înregistrare;7.Fisa de informatii generale, se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii doi ani sa fie de minim 280.000 lei;8.Bilantul contabil la 31.12.20099. Declaratie pr lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;10.experienta similara-produse similare cu o valoareminima de 150.000 lei;11. Lista cu personalul responsabil de indeplinirea contractului;12. Lista cuprinzând subcontractorii declarati;13. Autorizare de livrarea produselor;14.Declaratie de conformitate;15. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;16. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹.
din SEAP prin deschidere casuta "documentatie si clarificari"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer