Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOTURISME CU TRACTIUNE INTEGRALA- 2 bucati


Detaliu pentru invitatia numarul 339162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 339162/12.11.2012
Denumire contract: AUTOTURISMECU TRACTIUNE INTEGRALA- 2 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 26526429, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOTURISMECU TRACTIUNE INTEGRALA- 2 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform cerintelor caietului de sarcini atasat anuntului
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 232 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4.800 lei? Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limitade depunere a ofertelor .? Forma de constituire a garantiei de participare: - prin ordin de plata, in contul de garantiia autoritatii contractanteidentificat prin cod IBANRO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trez. Tg. Mures.In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor.;sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare? Garantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In masura in care Consiliul respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 2462, 32 conform art.278¹ din O.U.G. 34/2006.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, integral, in maxim 3 zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare emis in cond.legii de o societate bancara/societate de asigurari va trebui sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, in termen de cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a masinii din punct de vedere tehnic si functional, daca A.B.A.Muresnu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69:1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteD-l. ing. David Csaba ? Director Administratia Bazinala de Apa Mures;D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic Administratia Bazinala de Apa Mures;D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA Administratia Bazinala de Apa Mures;D-ling. Urzica Mircea ?Director Tehnic E-I Administratia Bazinala de Apa Mures;D-ling. Oanea Viorel ?Sef birou Mecanizare -Administratia Bazinala de Apa MuresMod de dovedire: 1. Se va completa si atasa Formularul nr. 1, Formularul nr. 2, Formularul nr. 3.(Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? neincadrarea in art. 180 , 181si 691, din O.U.G. nr. 34/2006)? in original;In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.Cerinte obligatorie.Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 4(cf. Ordin nr. 314/2010).3.Cerinte obligatorie.In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr.925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul.1Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie pe proprie raspundere, cunoscand sanctiunile privind falsul in declaratii ca: nu ma incadrez in nici una din situatiile prevazute la articolul 69¹ din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, respectiv: - nu au drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv : D-l. ing. David Csaba ? Director Administratia Bazinala de Apa Mures;D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic Administratia Bazinala de Apa Mures;D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA Administratia Bazinala de Apa Mures;D-ling. Urzica Mircea ?Director Tehnic E-I Administratia Bazinala de Apa Mures;D-ling. Oanea Viorel ?Sef birou Mecanizare -Administratia Bazinala de Apa Mures4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusive cele locale (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: - certificate, atestate, autorizatii etc., in functie de specificul contractului, in situatia in care exista reglementari legale care impun detinerea unor astfel de documente.2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceripe ultimii 3 ani (2009-2011) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 246232 lei . Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 3197 ron1). Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil) pe anii 2009-2011 inreg.la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus).In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind cifra medie de afaceri va fi indeplinita cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani 1).Cerintaobligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat mijloace de transport similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri in valoare cel putin egala cu 246.232 LEI, fara TVA.Ofertantii participanti la procedura vor prezenta, in dovedirea experientei similare, maxim 2 contracte finalizate sau in curs de derulare, in copie dupa partile relevante din contract avand ca obiect furnizarea de mijloace de transport similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri. In cazul unei asocieri, evaluarea criteriului de calificare se va efectua cumulativ (prin luarea in considerare a tuturor livrarilor de produse similare prezentate de catre asociati, cu raportare la obligatiile/componenta asumata prin contractul de asociere).. 1) Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii, 2) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer