Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOTURISME prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 354803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Numar invitatie: 354803/17.10.2013
Denumire contract: AUTOTURISMEprin programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: +40 232272122, Fax: +40 232240088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232240088, persoana de contact: Matei Marian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOTURISMEprin programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 ? autoturism transport persoane ( 5 locuri) ? 5 buc.Lot 2 ? autoturism cu tractiune 4X4(4+1 locuri) ? 1 buc.Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: lot 1 ? 170 900 ron, lot 2 ? 61 600ron.Valoare estimata cuprinde si valoarea vaucherelor.Pentru autoturisme, conform aprobarii Administratiei Fondului de Mediu, DGASPC Iasi ofera cate un tichet valoric primit prin ?Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2013? avand valoare de 6.500 lei pentru fiecare autoturism achizitionat, iar diferenta va fi achitata din fondurile alocate de la bugetul de stat.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: LOT 1 ? 1 709 ron; LOT 2- 616 ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR (lei/valuta) din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 si 90 ale H.G. nr. 925/2006 actualizata, prin HG 834/2009 si HG 1045/2011. Aceasta va fitransmisa autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor cuprinse la art. 92 alin 1) din H.G. nr. 925/2006 actualizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Ing. Florin Ion, Director General Adjunct Jr. Ticu Ioan, Sef Serviciu Financiar Contabil Buget Tiron Alina, Compartiment Juridic cons. jur. Hura Mihai Cezar, Sef Serviciu Achizitii Publice Matei MarianDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalCertificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor , oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 alin 1 din Ordin 509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Ofertantul/dealerul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu.Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 170 900 lei pentru Lotul 1, si cel putin egala cu 61 600 lei pentru Lotul 2. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor furnizari de produse (autoturisme)/ similare efectuate in ultimii 3 ani.-de asemenea prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare obiectului contractului. Prezentarea certificatului de calitate ISO 9001/2008 si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate emise de un organism acreditat, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer