Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autoturisme ? Program Rabla


Detaliu pentru invitatia numarul 355033
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Numar invitatie: 355033/23.10.2013
Denumire contract: Autoturisme ? Program Rabla
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ABA SOMES TISA Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoturisme ? Program Rabla
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 3 bucati autoturisme , cu specificatiile caietului de sarcini, prin programul de stimulare al inoirii parcului auto national
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 564.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500 leiiar in masura in care CNSC respinge o contestatie se va retine contestatatorului din garantia de participare, in raport cu val.estimata a contractului o suma de 1525.65lei, calculata potivit art.278^1 din OUG 34/2006.Aceeiasi suma se va pretinde si pentru situatia in carecontestatorul retrage contestatia formulata(art. 278.1 alin 2 din OUG 34/2006)Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 90 dezile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei de participare - Virament sau Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr 11) completat in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;Echivalenta leu/alta valuta se va face la curs BNR din data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 1 din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular 3 din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind calitatea pe participant la procedura -Se solicita completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare;5. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea Formularului 5 din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireDanut Canta - DirectorStroi Petrica- Director TehnicMarius Minzat ? Director TehnicAurel Filip ? Director EconomicRodica Gligan ? Responsabil Compartiment AchizitiiBogdan Alina ?AchizitiiPop Sorin ? AchizitiiTupa Mihaela- MecanizareCrainic Dorin - MecanizareFodor Gheorghe - JuristDae Dan ? Economist Serviciul Contabilitate Ofertantii trebuie sa fie validati de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/15.05.2013).Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Administratiei Fondului pentru Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/15.05.2013).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati SR- EN ISO 9001sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer