Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - autoturisme


Detaliu pentru invitatia numarul 355303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 355303/04.11.2013
Denumire contract: autoturisme
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, etaj 3, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: autoturisme
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare un numar de 4 Autoturisme 4x2 in sistem credit autosi a unui autoturism 4x4 prin leasing financiar auto prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 898.16 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1:420, 55 euro; lotul 2:1657, 4 euro.Se va constituiprin virament in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX5424 deschis la Trez. Mun. Constanta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori o soc de asigurari, in conf cu art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006. Gar. se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Pentru sit. in care garantia de participare se va constitui in valuta se va face la cursul de schimb EURO/alta valuta comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin. (3) din HG nr.925/2006.Per. de valab. a garantiei: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.In conformitate cu prevederile art. 87 din HG nr.925/2006 : (1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conformart. 278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv se va retine : lotul 1 ? nu se va retine. lotul 2 -828, 78 EURO echivalentul a 3677, 61 lei (curs euro 23.10.2103 1 euro = 4, 4378 lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor conform Formularului 6. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentate de catre ofertantant, tertul sustinator sau asociatdaca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. 1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 7- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restanta in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2. Pentru persoanele juridice straine: - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cuFormularul 7 - orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii - eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelelor. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul.Nota : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010. Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conformFormularului9Cerinta nr.4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69^1 din OUG nr.34/2006. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 8Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Jipa Elena; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule, Sef C.P.T.S.S.M.- Tutuianu Catalin-Mihail; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Iuliana Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Liana Moldoveanu, Serviciu Contabilitate: Rodica Nucu, Centrul Patrimoniu Tehnic, Sanatate si Securitate in Munca: Tudoran Corina, Ciuceanu Mariana, Liviu Andrei, Merosneac Catalin.Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea si prezentarea Formularului 10 de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat constator emis de ONRC; informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in orginal/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul.Pentru persoane juridice/fizice straine Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa fie insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.Pentru Ofertantul/dealarul. Ofertantul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Fondului de Mediu, (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor. ORDINNr. 1239 din 14 mai 2013), unde va prezenta astfel copia contractului cu AFM sau orice alt document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme (producator validat) in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cumurmeza: Anul 2010- 1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011- 1 euro = 4, 2379 lei;Anul 2012- 1 euro= 4, 4560 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Lista principalelor contracte defurnizare efectuate in ultimii 3 ani., Experienta similaraSe va solicita experienta similara. prin care ofertantul sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani cel putin un contract avand ca obiect furnizarea de produse similare., Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Standarde de asigurarea calitatiiSe solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor in copie ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer