Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autoturisme de teren prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national


Detaliu pentru invitatia numarul 354523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Numar invitatie: 354523/07.10.2013
Denumire contract: Autoturisme de teren prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, cladirea Autoritatii Navale Romane, Constanta, Telefon: +40 372419810, Fax: +40 241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoturisme de teren prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia a 4 buc autoturisme de teren.
II.1.6) CPV: 34113100-3 - Jeepuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 806.45 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.900 leiModul de constituirea garantiei de participare: conform prevederilor art.86 alin(1) si(5) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (cont RO79TREZ2315025XXX000533, Trezoreria Mun. Constanta).Valabilitatea garantiei de participare: 100 zile de la data limita de depunere a ofertelorDaca ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge pe fond contestatia, suma de 2.495 lei din garantia de participare se va retine de A.N.R. in conf. cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile alin. (1) art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la cerere. Documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi atasate in SEAP, in sectiunea ?Documente de calificare?. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul va fi depus si in ORIGINAL, la sediul ANR din incinta Port Constanta nr. 1, etaj IX, cam. 92, pana la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului, fara TVA. Perioada garantiei de buna executie va fi de 14 zile de la data semnarii proceselor verbale de predare-primire si receptie autoturisme. Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) si alin. (3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va restitui dupa 14 zile de la data semnarii proceselor verbale de predare-primire si receptie autoturisme. Garantia de buna executie se va pierde in cazul in care furnizorul nu finalizeaza contractul sau in cazul in care furnizorul nu remediaza eventualele deficiente semnalate in perioada de garantie, deficiente datorate defectelor ascunse de fabricatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul III.2.1.a.1).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul III.2.1.a.2).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular III.2.1.a.3)4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular III.2.1.a.4). Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Mihai ANDREI; Director General Adjunct ? Liviu Aurelian CAZAN; Director Inspectii, Siguranta si SecuritateNavala ? Serban BERESCU; Director Directia Afaceri Europene si Relatii Internationale - Constantin CASIADE; Director Directia Tehnica - Razvan TRANDAFIR; Director Economic - Cristina CALINTARU; membrii comisiei de evaluare: Felician IONEL ? Sef Serv. Administrativ, Aprovizionare, Reparatii, SSM; Ana DUDU ? Comp. Investitii Achizitii Publice; Daniela TABACARU ?Biroul Juridic; Felicia NUTU - Sef Serv. Financiar, Bugete, Tarife; Steluta MIRCEA - Serv. Administrativ, Aprovizionare, Reparatii, SSM; Membrii de rezerva: Sandica MANGRI - Comp. Investitii Achizitii Publice; Raluca ILIE ? Serv. Administrativ, Aprovizionare, Reparatii, SSM; Nicoleta GURGU ? Serv. Administrativ, Aprovizionare, Reparatii, SSM; Gilda URSACHE ? Sef Birou Contabilitate; Anisoara BANITA- Sef Birou Juridic.5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul III.2.1.a.5)6) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertan?ii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;7) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din ?ara de origine;Nota: In situatia in care procedura de emitere a certificatelor de la punctele 6 ?i 7 nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel desituatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011 emis de ANRMAP. 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiectprincipal sau secundar autorizat de activitate producerea sau comercializarea autoturismelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, la sediul Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original sau copie legalizata.2) Ofertantii trebuie sa fie validati de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/15.05.2013).Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Administratiei Fondului pentru Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/15.05.2013).3) Documente din care sa reiasa incadrarea in categoria IMM, daca este cazul (Formularul 5)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. 1) Certificarea sistemului de management al calitatii pentru desfasurarea activitatii de producere / comert cu autoturisme.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer