Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autoutilitara


Detaliu pentru invitatia numarul 356062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Numar invitatie: 356062/25.11.2013
Denumire contract: Autoutilitara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, cladirea Autoritatii Navale Romane, Constanta, Telefon: +40 372419810, Fax: +40 241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoutilitara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia publica autoutilitara -1 bucata (conform caietului de sarcini).
II.1.6) CPV: 34131000-4 - Camionete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :1.200 lei.Modul de constituirea garantiei de participare: conform prevederilor art.86 alin(1) si (5) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (cont RO79TREZ2315025XXX000533, Trezoreria Mun. Constanta).Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi atasate in SEAP, in sectiunea ?Documente de calificare?. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul va fi depus si in ORIGINAL, la sediul ANR din incinta Port Constanta nr. 1, etaj IX, cam. 92, pana la data limita de depunere a ofertelor din data invitatiei de participare. Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1) Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare (conform model formular Sectiunea 3).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conform model formular Sectiunea 3).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform model formular Sectiunea 3)4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conform model formular Sectiunea 3). Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ?Mihai ANDREI; Director Directia Tehnica - Razvan TRANDAFIR; Director Economic - Cristina CALINTARU; Sef Serviciu Investitii Achizitii Publice ? Raluca-Alina PISICA-MUSAT; Steluta MIRCEA ? Serv. Administrativ, Aprovizionare, Reparatii, SSM; Aura GLODEANU ? Serviciu Investitii Achizitii Publice, Anisoara BANITA ? Sef Birou Juridic, Felicia NUTU - SefServiciu Financiar, Bugete, Tarife ; Sef Birou IT- Laurentiu PRICOP; Sandica MANGRI - Serviciu Investitii Achizitii Publice, Raluca ILIE ? Serv. Administrativ, Aprovizionare, Reparatii, SSM, Gilda URSACHE ? Sef Serviciu Contabilitate, Daniela TABACARU- Birou Juridic.5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform model formular Sectiunea 3)6) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;7) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;Nota: In situatia in care procedura de emitere a certificatelor de la punctele 6 si 7 nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011 emis de ANRMAP. 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiectprincipal sau secundar autorizat de activitate producerea sau comercializarea autoturismelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, la sediul Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original sau copie legalizata.2) Documente din care sa reiasa incadrarea in categoria IMM, daca este cazul (conform model formular Sectiunea 3)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. 1) Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent-Certificarea sistemului de management al calitatii pentru desfasurarea activitatii de producere / comert cu autoturisme.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer