Achizitie publica - Autoutilitara carosata pentru transport hrana
Detaliu pentru invitatia numarul 330653
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330653/27.06.2012
Denumire contract: Autoutilitara carosata pentru transport hrana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALISTEACod fiscal: 4562001, Adresa: STR. DREJMAN, NR. 447, Salistea, Telefon: 0258-762101, Fax: 0258-762007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. JOSENI, NR. 447, Salistea, Romania, cod postal: 517655, telefon: +40 258762101, fax: +40 258762007, persoana de contact: Chirilut Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Primaria Salistea, Str. Joseni, NR. 447, loc. Salistea, jud. Alba, Romania, cod postal: 517655
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoutilitara carosata pentru transport hrana
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie 1 bucata autorutilitara carosata pentru transport hrana la 20 persoane
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 008 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2000leiGarantia pentru participare va fi valabila 45 de zile de la data primirii ofertelor si va fi irevocabila.Garantia de participarepoatefi constituita in urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.- ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562001, contRO95TREZ0025006XXX000164.- depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, Primaria Salistea, str. Joseni, nr. 447, com. Salistea, jud. Alba.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3. ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006. 4.Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) 5.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7 Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Stanila Aurel Emil-primar, Linut Mircea Gheorghe-viceprimar, Marcel Chirilut-inspector-responsabil achizitii publice, Socaciu Emilia-contabil, Maniu Adriana-secretar comuna, Dat Ana-urbanism, Consilieri locali: Badila Vasile, Danila Sorin Petru, Gherman Achim, Grozav Gheorghe, Lingurar Gheorghe, Muntean Ioan, Molodet Ioan, Radu Teodor, Viorel Cosmin, Voina Haralambie. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc. Persoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, - Informatii privind subcontractantii, - Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:23