Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOUTILITARA CU DISPOZITIV SPECIAL DE RIDICARE


Detaliu pentru invitatia numarul 350493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 350493/16.07.2013
Denumire contract: AUTOUTILITARA CU DISPOZITIV SPECIAL DE RIDICARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOUTILITARA CU DISPOZITIV SPECIAL DE RIDICARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoutilitara cu dispozitiv special de ridicare avand destinatia ridicarrii si transportarii vehiculelor fara stapan sau abandonate pe domeniul public sau privat al municipiului Rm. Valcea .
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant pentru part este de 6.129 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, contRO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813 ? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum. ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM. In conform cu art.2781 , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile sicompletarile ulterioare, din garant de particip se va retine suma de 3.064, 52 lei. Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr.925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participareconstituita intr-o alta moneda va fi raportata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantiei In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.1 prezentat in Sectiunea IVAnexe-Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 2 prezentat in Sectiunea IV- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isiare sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depuneriiofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depuneriiofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.3prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: FRANCU EMILIAN-VALENTINMATEI GIGI IONVIRLANEDUARDMORCOV SIMONANICOLETAMIFTODE LIVIUTOMA CORINABUNEA IULIANALEPADAT IONCAZAN PETRECIOBANU ELENADANIELAMIHAILESCU GHEORGHEAMZA VALERUBOBANLIVIUEMILDOBRETE FLORENTINA ADINAIONITA GHEORGHECOCOS VASILEGHERGHINARU IONPANDURASU ADRIANIULIANOLTEANU MARINPRUTEANU COSTELBOGDANCOSTINESCU BOGDANILIEENE GABRIELAANACONSTANTINESCU COSMIN-DRAGOSCRACIUNESCU GRIGOREPERSU MIHAIVETELEANU NINEL EUSEBIUTARDEA DUMITRUBOBEANU MARIANUICA IONUT-EDUARDPREDA MARIA-CARMENVOICU MARIUS IULIANMIHAESCU TOMAFEROIU MARIATURCU MIRELAELENAPOPESCU IONBORZA FLORIANe)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate, care trebuie sa aiba corespondent cuObiectul contractului, iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere aofertelor.Certificatulconstatator va fi prezentat si de catre eventualii subcontractanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme culegislatia aplicabila acestora
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 in valoarede cel putin 600.000 lei.Pt. confirmarea cifrei de afaceri se vor prezenta bilanturi contabile sauextrase de bilant inregistrat la organele competente pentru anii2010, 2011, 2012Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost alesrespectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimataa contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin(2)/HG925/2006 si art.9 lit.b)Echivalenta lei/valuta se va face la cursulmediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar.Nivelul impus pentru experientasimilara va fi de cel putin 300.000 lei fara TVA, determinat prin cumulareavalorii a maxim 3(trei) contracte . Experienta similara va fi cea din ultimii 3 ani pana la depunerea ofertelor ., o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de managemental calitatii sau echivalent pentru obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer