Achizitie publica - Autoutilitara de transport persoane si materiale , cu bena
Detaliu pentru invitatia numarul 339186
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339186/12.11.2012
Denumire contract: Autoutilitara de transport persoane si materiale , cu bena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016-130, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Rm. Valcea STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoutilitara de transport persoane si materiale , cu bena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei autoutilitare de transport persoane si marfa cu bena basculabila, cu urmatoarele caracteristici: Dimensiuni de gabarit (mm): - Ampatament3450 mm.±10%- Lungime totala maxima6000 mm.- Inaltime maxima (descarcat)2350 mm.- Garda la sol ( fata )190 mm. ± 10%- Garda la sol ( spate )170 mm.± 10%- Lungime maxima carosabila3000 mm.- Latime maxima caroserie2350 mm.
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 096.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 2741, 93 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea aofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: ?prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, (conform model Formular )sau prin virament bancar si se vor folosiurm.1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 ; 2. Cod Fiscal 2540813 ? In conformitate cu art.2781 , alin1, lit a dinOUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare coraborata cu art.87/HG 925/2006, actualizata cu modific.si completarileulterioare, , din garantia de participare se va retine o suma, in cazul respingerii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor aunei eventuale contestatii depuse de respectivul ofertant in suma de 1370, 96 lei.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr.925/2006.? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum. ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM
Garantie de buna executie
Cuant gar de buna ex este de 5% din val contr fara TVA.Modul de const: Gar de buna ex se const printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de asig, care dev anexa la contrIn cazul in care val garant de buna ex este redusa ca val, AC are dreptul de a accepta const acesteia prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, gar de buna ex se poate constitui si prin ret succ din sumeledatorate pentru fact part. In acest caz contr are oblig de a desch un cont la disp AC, la Trez Statului.Suma init care se dep de catre contr in contul astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indep contr, AC urmeaza sa alim acest cont prin ret succ din sum datorate si cuvenite contr pana la concurenta sumei stabilite drept gar de buna ex in doc de atrModul de rest a gar: in cazul contr de furnizare , AC are oblig de a restitui garantia de buna ex cf art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 , Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69^1, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Informatii privind calitatea de participant laprocedura.- membrii in cadrul consiliului de administratie/organele de conducere sau de supervizare ai societatii comerciale si/sau actionarii oriasociatii acesteia, nu sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv :1. Primar ? Emilian Francu 2. Viceprimar ? Matei Ion 3. Viceprimar ? Ionita Gheorghe4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 5.Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma6. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 7. Director Economic - Ion Lepadat 8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 9. DirectorJuridic - Petre Cazan 10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 11. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 12.Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 13. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu 14. Sef serv ? Dumitru Oprea 15.Consilier Juridic ServAchizitii Publice ? Ana ?Maria Smedescu 16. DADP ? Gheorghe Lidia 17. Economist serv. Contabilitate-Salarizare D.A.D.P - Dana Goghiu18. Ing. Serv Achzitii Publice ? Vilau Georgiana 19. Consilier Local - Gheorghe Mihailescu 20. Consilier local - Valeru Amza 21. Consilierlocal - Liviu Emil Boban 22. Consilier local - Florentina Adina Dobrete 23. Consilier local - Eduard Varlan 24. Consilier local - Vasile Cocos25. Consilier local - Ion Gherghinaru 26. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu 27. Consilier local - Marin Olteanu 28. Consilier local -Costel Bogdan Pruteanu 29. Consilier local - Romeo Radulescu 30. Consilier local - Gabriela Ana Ene 31. Consilier local - Cosmin DragosConstantinescu 32. Consilier local - Grigore Craciunescu33. Consilier local - Mihai Persu 34. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu 35.Consilier local - Dumitru Tardea 36. Consilier local - Maria Bobeanu 37. Consilier local - Ionut Eduard Nuica 38. Consilier local - MariaCarmen Preda 39. Consilier local - Marius Iulian VoicuPrezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor accepta si inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, saurespectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratiepe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sensNota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba rom Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate . Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani in valoare 270.000 lei faraTVA, Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fostales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoareaestimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin(2)/HG925/2006 si art.9 lit.b).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a produse furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante furnizari de produse, din care sa reiasaca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de unulsau mai multe contracte ( maxim 3)din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucraride similare in valoare de 130.000lei fara TVA. Aceasta lista poate fi insotitade recomandare din partea beneficiarilor si proces verbal de recetie laterminarea furnizarii produselor si/sau alte documente care sa atestedovada indeplinirii contractului/contractelor. Curs mediu euro 1.2008 Cursanual mediu BNR /2008, 1euro=3, 6827lei 2.2009 Curs anual mediuBNR /2009, 1euro= 4, 2373lei 3.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro=4, 2099 lei 4.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379 leiExperienta similara va fi cea din ultimii 3 ani, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de furnizare ., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti si specializarea acestora, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere Oferta trebuie sa cuprinda unacord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze catoti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinireacontractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si saprimeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator innume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 9001:2008 pentru obiectul licitatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 09:56