Achizitie publica - Autoutilitara transport persoane si materiale
Detaliu pentru invitatia numarul 341749
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341749/15.01.2013
Denumire contract: Autoutilitara transport persoane si materiale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ROVINARICod fiscal: 5057520, Adresa: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Telefon: +40 253371095, Fax: +40 0253371004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: MARIUS MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte - Primaria orasului Rovinari, STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autoutilitara transport persoane si materiale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei autoutilitare pentru transport persoane si diverse materiale conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4.500 lei. Modul de constituire al garantiei: scrisoare de garantie bancara prezentata in original, ordin de plata confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Contul in care se poate depune garantia de participare este RO60TREZ3405006XXX000402 deschis la trezoreria Rovinari. Dovada constituiri garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, numai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, dupa caz; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine ofertantului din garantia de participare suma de 2.258, 06 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificat oferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dorin Filip - Primar2. Podaru Constantin ? Administrator Public3. Ungureanu Ion ? Sef Birou Contabilitate4. Iosu Cosmin ? Sef Birou Achizitii Publice Finantari Externe5. Rotocol Sever - Sef Serviciu Patrimoniu6. Negreanu Gheorghe ? Consilier Juridic Birou APFECertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca activitatile derulate de operatorul economic ? conform codurilor CAEN includ activitatile ce fac obiectului contractului supus achizitiei (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita, daca este cazul, ofertantului clasat pe primul loc, documentele mai sus mentionate in copie lagalizata sau original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 450.000 leiSe va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011(copie lizibila cu mentinea conform cuoriginalul) sau orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare solicitate (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)Se va prezenta formularul B2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani un contract de furnizare produse similare cu o valoare de minim 225.000 lei.Se va prezenta formularul C1, privindprincipalele furnizari de produse din ultimii 3 ani.Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale unui contract de furnizare de produse similare cu o valoare de minim 225.000 lei (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 09:05