Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autovehicul 4x4


Detaliu pentru invitatia numarul 347969
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERIN
Numar invitatie: 347969/04.06.2013
Denumire contract: Autovehicul 4x4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERINCod fiscal: 3228748, Adresa: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255223053, Fax: +40 0255226729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320111, telefon: +40 0255223053, fax: +40 0255226729, persoana de contact: SORESCU Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Caras-Severin, Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autovehicul 4x4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea unui autovehicul4x4 conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare.Cuantumul garantiei de participare este de 2.640, 00 lei. S-a avut in vedere cursul de schimb leu/euro al BNR din data de 28 mai 2013:1 euro = 4.3514 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.320 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Sorescu Carmen ? Director executiv, Chincea Tania ? Responsabil achizitii/coordonat.Compartiment BFARU, Ianosi Mirela ? membru in comisie, Catalin Alin ? membru in comisie, Mihoc Corina ? membru in comisie.Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se vor prezenta Certificatele de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor de Stat si Consiliul Local. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul NU ARE datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art.36, alin.(1), lit.b) din HG 925/2006).Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Toate documentele se depun pana la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ? copie stampilata si semnata ?Conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de comunicarea rezultatelor, Certificat constatator in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Proiect LIFE10 NAT/RO/740 finantat de Comisia Europeana prin Programul Nature & Biodiversity)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 18:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer