Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOVEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA


Detaliu pentru invitatia numarul 338241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN MEHEDINTI - UNITATEA MILITARA 0524
Numar invitatie: 338241/25.10.2012
Denumire contract: AUTOVEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN MEHEDINTI - UNITATEA MILITARA 0524Cod fiscal: 4337476, Adresa: Str. Portului nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252311078, Fax: +40 252325399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOVEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul cererii de oferta il constituieachizitia de-AUTOVEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA-1. AUTOSPECIALA TRANSPORT PERSOANE 16+1 LOCURI, 2. AUTOSPECIALA TRANSPORT CAINI SERVICIU
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 371 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL 1. - 2281 leiLOTUL 2. - 1039 leiPerioada de valabilitate a garan?iei de participare ?este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei? 30 zileModalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele reglementatede art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Se va completa dupa modelul din Formularul 13(capitolul II), iar pentru IMM-uri se va completa si Formularul nr.12 (capitolul II)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE OBLIGATORII1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 - Se solicita Formularul 1 nr. (capitolul II) datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se solicita formularul nr.2 (capitolul II) datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul inspectoratuluio de Jandarmi Judetean Mehedinti implicate inprocedura de achizitie sunt: Tambrea Eugen, Manolea Daniel, Capota Adrian, Duta Dumitru, Gropsanu Ionel, Vladu Catalin, Tiucsan Gheorghe.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Se solicita formularul nr.3 (capitolul II), datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarecompletat -Se solicita formularul nr.4 (capitolul II), , datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Se solicita sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prin prezentarea documentelor de la autoritatile competente (Primarie si MFP) depuse in original. Seaccepta copii legalizate sau se pot depune si copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul".Cerinta obligatorie: ofertantul va prezenta formularele solicitate, datate, completate, stampilate si semnate de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Se solicita formularul nr.5 (capitolul II) , datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. CERINTE OBLIGATORII1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului depus in original. Seaccepta copii legalizate sau se pot depune si copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara2. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.3 Se va completa o lista cu unitatile service autorizate RAR din judetul Mehedinti sau judete limitrofe acestuia4. se vor prezenta copiide pe procesul- verbal / procesele-verbale de receptie de la beneficiari din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depuneii ofertei , produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer