Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autovehicule pentru orice tip de teren


Detaliu pentru invitatia numarul 319715
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Numar invitatie: 319715/26.01.2012
Denumire contract: Autovehicule pentru orice tip de teren
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTCod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250739881, Fax: 0250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon: +40 250739881, fax: +40 250739880, persoana de contact: Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autovehicule pentru orice tip de teren
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: cumpararea de autovehicule pentru orice tip de teren
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 384 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile de la data deschiderii ofertelorModul de constituire a agarantiei : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in originalsau OP , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valceasau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionatIMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%pentru garantia de participare la licitatie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular32. Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular43. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare Candidatul / ofertantuleste rezident)4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 55.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 66.Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691- prezentare Formular 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- ing. Laszlo BARABAS ; Director tehnic- ing. Ion STOENESCU; Director economic-ec. Lenuta DOBRINESCU; SEF SERV. PIUI-ing. Ion BALOI;Sef Birou Achizitii- ing. Daniela SIMA; Compartiment Mecanizare- ing. Gabriel POPESCUNOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta 1. Certificatconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate comertulcuautoturisme siautovehicule ? cod CAEN 4511Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informa?iigenerale cu privire la cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 ani ( 2010, 2009, 2008) -sa fie cel putin 1.000.000 lei2.Bilantuleconomicaprobatsiinregistrat la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- Formularul 102. Prezentarea de recomandari din partea altor beneficiariNOTA: ofertantul va prezenta copii aleproceselor ?verbale de receptiepartiala/finala de la beneficiari din care se reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer