Achizitie publica - Azchizitionarea de servicii de programare software pentru rezolvarea unor probleme aparute in derularea PNDR
Detaliu pentru invitatia numarul 337150
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337150/11.10.2012
Denumire contract: Azchizitionarea de servicii de programare software pentru rezolvarea unor probleme aparute in derularea PNDR
Stare procedura: Suspendata(din 18.10.2012 13:22)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitCod fiscal: 13533790, Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-402.27.56, Fax: 021-402.27.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 213101629, fax: +40 213101629, persoana de contact: Cristian VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gradina cu Cai nr 3A, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050111, telefon: +40 213101629, fax: +40 213101629, persoana de contact: Cristian VASILE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Azchizitionarea de servicii de programare software pentru rezolvarea unor probleme aparute in derularea PNDR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al proiectului consta in achizitionarea de servici de dezvoltare aplicatiilor informatice ? programatori
II.1.6) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv: 6.979, 20 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).In conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contestatiei impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit. (a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.489, 60lei, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit. (a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitNr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177Deschis la: A.T.C.P.M.B.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului atribuit fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Formulare necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 24 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre: Dl. George Octavian TURTOI - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Daniel IFRIM ? Director Directia IT, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii.6.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.8.Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).9.Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 80.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv.Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunere a ofertei, activitati privind servicii de programare si de consultanta software, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 70.000 euro.Se solicita completarea Formularului nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de recomandari/certificari., I. Expertul cheie 1:1 Manager de proiectCerinte: 1.Studii superioare de lunga durata;2.Certificat in managementul proiectelor atestat de o institutie recunoscuta la nivel national/ international in managementul proiectelor;3.Certificare cel putin ITIL Foundation v 3.0 sau echivalent, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/ international;4.Certificare specifica in managementul riscului emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international;5.Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT;, II. Expert cheie 2, 3 si 4 - 3 Programatori softwareCerinte: 1.Studii superioare de lunga durata;2.Certificare Web Applications Development sau echivalent;3.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;Experienta profesionala specifica4.Experienta dovedita in calitate de programator software in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice, participand in fazele de dezvoltare, testare, asistenta tehnica., III. Expert cheie 5 ? 1DesignerCerinte: 1.Studii superioare de lunga durataExperienta profesionala generala2.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul ITExperienta profesionala specifica3.Experienta dovedita in calitate de designer/dezvoltator continut inproiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice4.Experienta in realizarea wireframe-urilor, experien?a Photoshop, experien?a Flash/Flex sau echivalent, IV. Expert cheie 6 ? 1 TesterCerinte: 1.Studii superioare de lunga durataExperienta profesionala generala2.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul ITExperienta profesionala specifica3.Experienta dovedita in calitate de tester continut in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice, Pentru toti expertii prezentati mai sus, Ofertantul va depune pentru personalul propus, Formularul 10 ? Lista cu personalul propus pentru implementarea proiectului. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste atasata la prezenta Invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 16:15