Achizitie publica - BALAST
Detaliu pentru invitatia numarul 337937
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337937/23.10.2012
Denumire contract: BALAST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF , Str.Garii nr.2, cam.232, Timisoara, Jud.Timis, Romania, cod postal 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BALAST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se are in vedere achizitionarea a 2.977 mc balast utilizat la lucrari de linii CF si care sa respecte conditiile din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. pt. particip. este de 2.678 lei pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie: *prin OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig., care se prezinta in orig.* dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare pot fi respinse in cadrul sedintei de deschidere o ofertelor.Autorit. contract. are dreptul de a retine gar. pt. particip., ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : - nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;
- refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip. 1339, 65 lei conf. Art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 compl. si modif.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :10% din valoarea contractului fara TVA- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile prevazute de HG 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in oferta in copie ? conform cuoriginalul ?.Persoana juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;*Ofertantii vor complecta Formularul L din Sectiunea Formulare, b) experienta similaraPrezentarea unei liste cu produse similare livrate ultimii 3 ani , insotita de certificari de buna executie, perioada si locul furnizarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.*Ofertantii vor complecta Formularul E din Sectiunea FormulareSe vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate., c) Informatii privind subcontractantii*Se solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 08:32