Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Balastare drumuri comunale in comuna Valea Stanciului, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 303822
Autoritate contractanta
COMUNA VALEA STANCIULUI (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 4554017
Adresa: Str. ARH. CEZAR LAZARESCU Nr. 39, Valea Stanciului
Telefon: 0251352025
Fax: 0251352025
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Balastare drumuri comunale in comuna Valea Stanciului, judetul Dolj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Balastare drumuri comunale in comuna Valea Stanciului, judetul Dolj
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.07.2011 18:09
Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Valea Stanciului, jud.Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Valea Stanciului, judetul Dolj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 198, 856 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligib.cf.art.180 si 181 din OUG 34/2006Decl.pv.calit.de partic.la proced.Certif.de particip. la lic. cu of.indep.CUICertif.ORCCertif.de plata a taxelor si imp.la bugetul de stat si bugetul localFisa ing.gen.(cifra medie de afaceri in per.2008-2010 min.380000 lei)Bilant 2009, 2010Decl. pv. lista princip.lucrari exec. în ultimii 5 aniExperienta similara: un contract în val.de min.180000 lei.Copie contract, recomandareInf.pv.subcontractantiiDecl. pv. efectiv. medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere.Lista pers.direct resp.cu indepl.contr.(RTE, CQ, sef lucrare)CV-uri, atestate, diplomeInformatii privind dotarileStand. de asig. a calitatiiStand. de prot. a mediuluiCertif. sist. de manag. al sanatatii si securitatii ocupationale
Prin accesare SEAP.Garantia de participare este 3500 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer