Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Banci stradale


Detaliu pentru invitatia numarul 321750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Numar invitatie: 321750/13.03.2012
Denumire contract: Banci stradale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 040532, telefon: +40 213360360, fax: +40 213360360, persoana de contact: Adrian CORMOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SECTORUL 4 al MUNICIPIULUI BUCURESTI, Bdul. George Cosbuc, nr.6-16, sector 4 , etaj III, cam.44. [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Banci stradale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare banci stradale
II.1.6) CPV: 39113600-3 - Banci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 zile).c) Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006.d) Ofertantul va solicita sa se mentioneze in instrumentul de garantie faptul ca se supune prevederilor art. 2781 (1) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior;Viramentul bancar se va face in contul RO43TREZ7045006XXX000159, deschis la Trezoreria sectorului 4, cod fiscal 4316422, cu conditia confirmarii acestuia de catre Trezorerie, pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 2 % din pretul contractului, fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG nr, 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aveain vedere de asemenea prevederile HG nr. 1045/2011 si anume: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Prezentare Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularului nr. IV.1.1 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentarea Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Completarea formularului nr. IV.1.2 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat;*Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Completarea Formularului IV.I.3 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentare Declaratie privind inexistenta conflictului de interese (in conformitate cu prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului IV.I.4 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentare Certificat privind participarea cu oferta independenta - Completarea Formularului IV.I.5din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru POPESCU, Costel ENE, Maria BALAN, Adrian CORMOS, Ovidiu MATEESCU. Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice romane)* Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei;Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)* Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)* Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 800.000 lei.Prezentare bilant contabil incheiat la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.Prezentare declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti conform formular IV.3.2 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Livrarea /furnizarea in ultimii 3 ani produse similare in valoare de 400.000 lei.a) Prezentarea declaratiei care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, bazele de productie (ateliere, sectii) necesare desfasurarii proceselor tehnologice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angazeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, formular nr. IV.4. 2;b) Prezentarea declaratiei privind lista cu personalul disponibilpentru indeplinirea contractului - formular nr. IV.4. 3; Certificarea sistemului de management al calitatiiOfertantii vor prezenta o copie a certificatului SR EN ISO 9001:2008 sau alt document similar privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea care face obiectul contractului, valabil la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer