Achizitie publica - BANDAJ TUBULAR, FASA DE FIXARE, FASA ELASTICA SI FASA DE TIFON
Detaliu pentru invitatia numarul 321158
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321158/02.03.2012
Denumire contract: BANDAJ TUBULAR, FASA DE FIXARE, FASA ELASTICA SI FASA DE TIFON
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4288063, Adresa: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Telefon: 0264207021, Fax: 0264453131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400347, telefon: +40 0264207021, fax: +40 0264453131, persoana de contact: DORUTIU LUCIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BANDAJ TUBULAR, FASA DE FIXARE, FASA ELASTICA SI FASA DE TIFON
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona produsele: BANDAJ TUBULAR, FASA DE FIXARE, FASA ELASTICA SI FASA DE TIFON, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paticipare pe loturi este: Lot 1 BANDAJ TUBULAR = 55 leiLot 2 FASA DE FIXARE = 65 leiLot 3 FASA ELASTICA = 220 leiLot 4 FASA DE TIFON = 1030 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: Conform HG 925/2006, art. 90 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Conform HG 1045/2011 care modifica alineatul 3 al art. 90 din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Patrichi Sanda, Marian Birica, Galea Consuela, Dorutiu Lucia, Suciava Monica.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii - Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra a produsului ofertat ? Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006 Certificare produs - Marcaj CE (Art. 191 din Ordonanta de urgenta 34/2006)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 14:18