Achizitie publica - ?Baterie de acumulatori 220 Vc, 350 Ah?
Detaliu pentru invitatia numarul 331162
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331162/05.07.2012
Denumire contract: ?Baterie de acumulatori 220 Vc, 350 Ah?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Jud.Arges, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 0248507237, fax: +40 0248507238, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Jud.Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 0248507289, fax: +40 0248507238,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Baterie de acumulatori 220 Vc, 350 Ah?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de acumulatori este necesara pentru formarea bateriei de 220Vcc care va inlocui una din bateriileexistente la CHE Vidraru din SH Curtea de Arges, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare proiectati, a cresterii MTBF, si ptr. servicii de punere in functiune ptr. marirea sigurantei in functionare a instalatiilor.
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumulgarantiei de participare: 2.000, 00 leiNOTA: Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.2)Formede constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau- virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges- depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.2) Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita;ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.2) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului, conform art. 90 alin (1) si (2) din HGR nr. 925/2006(A): - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine Anexa la contract.Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului si va fi prezentat in original in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului.- Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunere de numerar la casieria sucursalei in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Returnarea garantiei de buna executie se face conform art. 92, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006(A) si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006(A)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?Formulare?) la care se vor anexa: Certificat Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de atestare fiscala a taxelor si impozitelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: In cazul in care oferta este depusa in asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care oferta are sustinere financiara sau prezinta subcontractant, persoana care asigura sustinerea(tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizata.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii? prezentare completat, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular A din Capitolul III.ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului insituatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.NOTA: Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Director S.H. Curtea de Arges ? Constantin METEHOIU, Director Adj.Exploatare ? Florin Octavian OPREA, Director Adj. Economic si Comercial ? Rozalia DRAGHICI.Atentie!Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare completata, in original, Anexa la Ordinul ANRMAPnr. 314/2010 Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator, emis de ONRCModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii?Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originaluldin care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include furnizarea produselor care fac obiectul achizitiei publice de produse conform caietului de sarcini.Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.?In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea certificatului in original sau copie legalizata inainte de stabilirea castigatorului.Cerinta nr.2Pentru persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii?Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Se va prezenta completat, in original, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 12 din capitolul Formulare.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, si se vaprezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind furnizarea produselor., Cerinta nr. 2Declaratie cuprinzand date referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitateModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completata in original, Declaratiea privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, conform Anexei 14 din ?Formulare?, pentru asigurarea instruirii personalului SH Arges ce utilizeaza produsul si pentru aasigura service-ul in perioada de garantia., Cerinta nr. 3(daca este cazul)Informatii privind subcontractantiiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze se solicita completarea Anexei nr. 18 ?Model declaratiesubcontractantii?, specializarile acestora si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii., Cerinta nr.4(daca este cazul)Informatii privind asociereaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn cazul depunerii de oferta comuna se va prezenta acordul de asociere - in original. Certificarea implementarii standardului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent , respectiv de management de mediu ISO 14001/2005.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Se solicita prezentarea de certificate, emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardul de management al calitatii ISO 9001/2008, respectiv de management de mediu ISO 14001/2005- sau echivalent-sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea conform cu originalul. Certificatele trebuie sa cuprinda termenul de valabilitate si sa fie valabile in momentul deschiderii ofertelor. Incazul in care ofertantul nu detine un astfel de certificat de calitate, se vor accepta probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro/Proceduri de atribuire/Cereri de oferte/baterie de acumulatori 220V, 350Ah
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 13:40