Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BATERII SI PIESE DE SCHIMB PENTRU CONTOARE DE ENERGIE TERMICA


Detaliu pentru invitatia numarul 353331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 353331/03.09.2013
Denumire contract: BATERIISI PIESE DE SCHIMB PENTRU CONTOARE DE ENERGIE TERMICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Cucu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, sala de sedinte etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BATERIISI PIESE DE SCHIMB PENTRU CONTOARE DE ENERGIE TERMICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de baterii si piese de schimb pentru contoare de energie termica
II.1.6) CPV: 31420000-6 - Baterii primare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 672.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantum 2481, 38 lei pentru LOT I, 6772, 04 lei pentru LOT II; Perioada valab.: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a) printr-un instrum. de garant. emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma de3386.02 lei pentru LOT II calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/2006. b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar al COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4; c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Biroul Financiar al COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr. 346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asoc. de op. econ. care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op. ec. Echivalenta pentru o GP depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
-Cuantum: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr 925/2006 sau retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular 12Cerinta nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 17Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 .Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAP- formular 18Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata.Completare formular 13In cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 13 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completataCerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata.Completare formular 14Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic Buciu Ionel, Director Productie ing.Samuila Ioan, Director Comercial Mircea Cristian Aron , Sef B.Achizitii Produse ing. Cucu Ioan, ing. Heredea Cristian, ing. Kristofoletti Mircea, sing. Ticula Eleonora, cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, sing. Matache Lucian, ing. Florea Alexandra Dorina, tehn. Meszaros Aurelia, ing. Mihaita Adelheid.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 . Declaratie privind informatii generale, inclusiv cifra de afaceri globala (Formular 15) Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :124000 lei pentru LOT I Baterii pentru calculatoare de energie termica respectiv 338000 lei pentru LOT II Piese de schimb pentru contoare de energie termica. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: prezentarea listei cu principalele livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinte minime pentru experienta similara : pentru LOT I prezentarea a cel putin un contract maxim doua contracte de furnizare produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 62000 lei fara TVA; pentru LOT II prezentarea a cel putin un contract maxim trei contracte de furnizare produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 169000 lei fara TVA; In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta 1: Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul" Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplinestePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer