Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BATERII PENTRU CALCULATOARE DE ENERGIE TERMICA SI PIESE DE SCHIMB PENTRU CONTOARE DE ENERGIE TERMICA


Detaliu pentru invitatia numarul 324339
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 324339/20.04.2012
Denumire contract: BATERII PENTRU CALCULATOARE DE ENERGIE TERMICA SI PIESE DE SCHIMB PENTRU CONTOARE DE ENERGIE TERMICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +04 256308335, fax: +04 256430631, persoana de contact: TICULA ELEONORA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul COMPANIEI LOCALE DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA , Str.EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR.4 TIMISOARA, etaj 1 , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BATERII PENTRU CALCULATOARE DE ENERGIE TERMICA SI PIESE DE SCHIMB PENTRU CONTOARE DE ENERGIE TERMICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Baterii pentru calculatoarele de energie termica si piese de schimb pentru contoare de energie termica
II.1.6) CPV: 31420000-6 - Baterii primare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 060.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de Participare(GP): 2200 lei pentru lotul nr.1; 8300 lei pentru lotul nr.2 ;Per.de valab.a GP: 50 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrum. de garant.emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib., cu aplicarea in mod corespunzator a preved.art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art.278ยน alin.(1) din OUG nr 34/2006 actualiz.In masura in care CNSC respinge contestatia AC va retine contestatorului din GP sumade1118, 09lei pentru lotul nr.1 si 4152, 50 lei pentru lotul nr.2b) OP, contRO77RNCB0249009865630001?BCR Timisoara, ptr.SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Bir.Finan., SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4.c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Bir.Financiar, SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4.Daca oper.econ. participant la proced. este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz., va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, actualiz., respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofertantul a constituit GPin calitate de IMM ( 50%din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de5% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - orice alta forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Operatorii economici vor preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, 2. Decl. priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet. ulter.3. Decl. priv. calit. de particip. la procedura.4. Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/20105. Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modif. si complet., Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Inginer Sef Dep. Comercial Varjoghe Vergica, ing.Subu Teofil, ing.Abrudan Gheorghe, cj.Crisenescu Claudia, sing.Ticula Eleonora.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista preved. legale referit.la declar.pe propria raspundere, se accepta o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autorit. admin.sau jud. sau a unei asoc.profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuiresa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2Prezentarea unui document in copie privind dreptul de a colecta baterii conform H.G. 1132/2008 care poate fi: copia dupa autorizatia de mediu prin care i se acorda operatorului economic dreptul sa colecteze baterii sau un precontract cu o firma specializata autorizata din punct de vedere al mediului sau orice alt document prin care operatorul economic se angajeaza sa incheie un astfel de contract.Inaintea semnarii contractului furnizorul de baterii va prezenta copia dupa autorizatia de mediu princare sa i se acorde dreptul sa colecteze baterii.In cazul in care nu detine autorizatie va prezenta un contract sau orice alt document legal incheiat cu o firma specializata care este autorizata din punct de vedere al protectiei mediului pentru colectarea bateriilorconform HG 1132 / 2008 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Listaprincipalelor livrari de prod.efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, per.de liv., beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati-Document constatator eliberat conform art97^1 din HG nr.925/2006 cu modificari si completari ulterioare sau Recomandare de la unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Certificat emis de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008, (EN ISO 9001:2008)sau echivalent, pentru furnizor in domeniu aferent obiectului prezentului contract respectiv pentru furnizare baterii pentru calculatoare de energie termica si piese de schimb pentru contoare de energie termica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer