Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Baza nationala de pregatire pentru prim ajutor de baza si interventie in situatii de urgenta Valea Ierii?


Detaliu pentru invitatia numarul 345581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA ? FILIALA CLUJ
Numar invitatie: 345581/19.04.2013
Denumire contract: ?Baza nationala de pregatire pentru prim ajutor de baza si interventie in situatii de urgenta Valea Ierii?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA ? FILIALA CLUJCod fiscal: 10860991, Adresa: str. George Co?buc, nr. 11, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592447, Fax: +40 264592447
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Cosbuc, nr. 11, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400375, telefon: +40 264592447, fax: +40 264592447, persoana de contact: Simona Bratu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. George Cosbuc, nr. 11, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Baza nationala de pregatire pentru prim ajutor de baza si interventie in situatii de urgenta Valea Ierii?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice existente atasate, pentru ?Baza nationala de pregatire pentru prim ajutor de baza si interventie in situatii de urgenta Valea Ierii? urmeaza a se executa urmatoarele categorii de lucrari: construirea unui imobil cu destinatia de baza de pregatire de prim ajutor de baza si interventie in situatii de urgenta D+P+1E+M si a unor anexe P (grajd cai, sura, tarc caini, foisor) si imprejmuire proprietate.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 641, 940.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
112.800, 00 lei perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumei de 112.800, 00 lei fiind calculata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO44RNCB0106026592400001, BCR CLUJ. Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire: prin oricare din mijloacele prevazute la art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Director: Bratu Simona; Membri in Biroul Filialei Cluj: Dejeu Mircea, Tot Sabina, Lumezeanu Adriana, Chiorean Laura Elena, Adam Ruben, Roman Emil Grigore, Bodea Dumitru; Contabil: Ilea Daniela; Membrii comisie de evaluare: Bratu Simona, Aluasi Claudia Carmen, Anca Stefan Dan Ilie).Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrecizari: a) Acest certificat nu se solicita eventualilor subcontractanti/tert sustinator;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEAPrecizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.5. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti/terti sustinatori;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Precizari: a) In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.2. Prezentarea Atestatului ANRE in grad corespunzator pentru indeplinirea obiectului contractului in ceea ce priveste instalatiile electrice descrise in proiectul tehnic, conform Ord. 24/2007, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Precizari: a)In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.b) Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati de cel putin 11.280.000, 00 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate de organele competente, in copie conforma cu originalul. Pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare - conf. art. 185 alin. 2 din OUG 34/2006.In cazul IMM-urilor valoarea pentru mediaglobala a cifrei anuale de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii3 ani se reduce la 50% din cuantumul precizat. In cazul ofertei comuneasocierea este considerata I.M.M. daca toti asociatii se incadreaza, in modindividual, in categoria IMM - urilor., Cerinta 2: Dovada disponibilitate resurse financiare: - documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizitie publica pe o durata de 3 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci neconsumate) in valoare de cel putin 700.000, 00 lei., Cerinta 2 (continuare): Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor acceptadocumente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat (ex.: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor, bilete la ordin, cambii, file cec, etc.).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii unor lucrari similare prin prezentarea unui (1) contract care sa confirme executia de lucrari similare (constructii civile) in valoare totala executata de catre acesta de minim 5.640.000, 00 lei fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreaza indeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare). Cerinta 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor
5
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer