Achizitie publica - Baza sportiva Tip I: Teren fotbal, Vestiare, Tribune, Imprejmuire
Detaliu pentru invitatia numarul 332064
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332064/19.07.2012
Denumire contract: Baza sportiva Tip I: Teren fotbal, Vestiare, Tribune, Imprejmuire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SITA BUZAULUICod fiscal: 4404460, Adresa: Sita Buzaului, Nr.222, Jud.Covasna, Sita Buzaului, Telefon: 0267/373090, Fax: 0267/373048
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sita Buzaului, Nr.222, Jud.Covasna, Sita Buzaului, Romania, cod postal: 527155, telefon: +40 267373090, fax: +40 267373048, persoana de contact: IOAN OLARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sita Buzaului, Nr.222, Jud.Covasna, Sita Buzaului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Baza sportiva Tip I: Teren fotbal, Vestiare, Tribune, Imprejmuire
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea de servivii de proiectare si lucrari de executie in conformitate cu memoriul justificativ anexat.
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 RON. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. Se va accepta orice modalitate de constituire a garantiei in conformitate cu legislatia in vigoare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu legislatia in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. 2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective. 3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Subcontractantul nu este considerat partener.Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21) ? daca este cazul.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Persoane du drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Constantin Filofi ? primar, Olaru Ioan, Papara Stefan, Boricean Mirela, Szabo Samoila. Informatii despre consiliul local constituit in urma alegerilor se pot obtine de la sediul Autoritatii contractante si pe siteul comunei: www.sita-buzaului.ro. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru prestareade servicii si executarea lucrarilor solicitate prin Caietele de sarcini.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu oroginalul?.3. Ofertanul va prezenta in oferta autorizarile in vigoare necesare pentru prestarea serviciilor si executarea lucrarilor ofertate, luand in cosiderare cerintele specificate in Documentatia de atribuire.Persoane juridoce straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara); Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) va fi mai mare decat 980.000 RON, (pe total in cazul societatilor asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)., Ofertantul va face dovada ca dispune de 30% din valoarea estimata a contractului fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani; Ofertatul/asociatii trebuie sa demonstreze indeplinirea/finalizarea cu succes a cel putin unui contract similar de proiectare si executie baze sportive a caror valoare insumata depaseste 490.000 RON. Contract de executie lucrari (paginile din care sa rezulte fara echivoc partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi), Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ receptie finala din care sa reiasa tipul si valoarea lucrarilor executate, Recomandarea beneficiarior pentru fiecare obiectiv de investitii in copie legalizata sau conform cu originalul., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul destinat executiei lucrarilor sa fie suficient pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: motocompresor, - masina de sudat tevi din material plastic, - buldoexcavator, - compactor vibrator, - mai mecanic, - incarcator frontal.- macara pe pneuri cu raport de verificare tehnica ISCIR- unelte si scule de mica mecanizare- autovehicole transport materiale., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, etc.);Cerinte minimale pentru partea de servicii de proiectare: - Inginer de specialitate cu experienta in domeniu- 1 persoana- Arhitect cu drept de semnatura - 1 persoanaCerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru specificul lucrprilor ofertate.- Responsabil de proiect, inginer de specialitate, 1 persoana.- Sef santier, inginer de specialitate, 1 persoana.- personal de executie angajat, in numar suficient pentru indeplinirea contractului., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul).3. Este interzisa subcontractarea totala, cf. HG 224/2008. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent. Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de constructii civile si industriale (rezidentiale si nerezidentiale)., Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent. Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de constructii civile si industriale (rezidentiale si nerezidentiale).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 70. Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei celei mai scurte/durata ofertei luate in calcul X 20. Durata de executie se va exprima in zile calendaristice. In cazul in care Comisia de evaluare considera ca durata de executie este nerealista, solicita justificari cu privire la aceasta. Durata minima peste care nu se va acorda punctaj suplimentare este de 3 (trei) zile. Durata maxima pentru care oferta va fi declarata neconforma este de 20 zile.
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (10 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = ((perioada (n) ? 2) / 3)) x punctajul maxim acordat; Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in ani. Orice oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2 (doi) ani va fi declarata neconforma. Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5 (cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5 (cinci) ani, vor primi punctajul maxim. Perioada minima de garantie admisibila este de 2 ani. Pentru o perioada de garantie peste 5 ani nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 10:27