Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BAZA SPORTIVA ZONA PERIURBANA, ORAS POTCOAVA, JUDETUL OLT


Detaliu pentru invitatia numarul 321617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL POTCOAVA
Numar invitatie: 321617/14.03.2012
Denumire contract: BAZA SPORTIVA ZONA PERIURBANA, ORAS POTCOAVA, JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL POTCOAVACod fiscal: 4716780, Adresa: STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT, Potcoava, Telefon: 0249462038, Fax: 0249462355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT, Potcoava, Romania, cod postal: 237355, telefon: +40 249462038, fax: +40 249462355, persoana de contact: CRINU CATALIN DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS POTCOAVA, STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BAZA SPORTIVA ZONA PERIURBANA, ORAS POTCOAVA, JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executarea unei baze sportiva tip I
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 726 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu mod si complet ulterioare. Garantia de participare este in valoare de 8500 lei, iar pentru IMM este de 4250 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie Garantia de buna executie in procent de 10 % din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit si se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie conform cu originalul, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale care sa ateste indeplinireaobligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele , copie conform cu originalul, Certificat de cazier fiscal al societatii copie conform cu originalul, Certificatul de cazier judiciaral societatii copie conform cu originalul, Certificat de atestare privind taxele datorate fondului de mediu, in copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12.10.2010, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Persoanele cu functie de Decizie din cadrul autoritatii contractante: MATEIANA FLORIN ? Primar, BRINARU GHEORGHITA - Viceprimer, DUMITRU Crinu Catalin - presedintele comisiei, membru, DRAGUT MARIANA- secretar- membru, GLASU Mihai - membru prezentare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copii legalizate sau copii cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plataIn cazul in care o oferta este declarata castigatoare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ii vom solicita acest certificat emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Constructorul va prezenta o cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani in valoare de minim 900.000 lei.2. Bilanturi contabile. Prezentarea de bilantului contabil pentru anul 2010.Nota: Pentru tertul sustinator se solicita angajamentul ferm in forma autentica, persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta conform art. 180 si 181 lit a, c1 si d din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. informatii privind experienta similaraB. efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Constructor: Sef proiect inginer/sing constructii civile si industriale, RTE constructii civile si industriale.Proiectant Sef proiect inginer constructii civile si industriale.C. informatii privind dotarileD.informatii privind subcontractantiiE. informatii privind asociatii.F. Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Prezentarea unui contract/contracte de proiectare similara si un contract/contracte de lucrari similare in valoare de cel putin 450.000 lei. Certificatele ISO 9001, ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte)
Termenul de executie lucrare
20
Descriere: a)Pentru cea mai mica durata de executie a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respective ( se va prezenta in luni, maxim 12 luni peste care oferta vafi declarata neconforma); b)Pentru celelalte durate de executie a lucrarii punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = DEmin / DE(n) x 20 puncte Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarii?;DEmin-cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata in cadrul procedurii;DE(n) -durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de executie va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare.
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Perioada de garantie acordata lucrarilor? se acorda astfel: a)Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice; b)Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte; Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : P(n) = G(n) ? Gminima acceptata / Gmax. ? Gminima acceptata x 20 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii ?; G(n)- Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pt. care se calc. punctajul;Gminim- acceptata Perioda de garantie minim acceptata (24 luni); Gmax- Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT, IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer