Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BAZIN ACOPERIT - EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 338657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 338657/02.11.2012
Denumire contract: BAZIN ACOPERIT - EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Wagner R.Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BAZIN ACOPERIT - EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia unui bazin acoperit in Municipiul Lugoj;
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 838, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 96.774lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
G.B.E. este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. conf.art. 89, din HG 925/2006. G.B.E. se constituie la alegere: conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin: - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part cu respectarea HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. - M.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180 Prezentarea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 . Vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Formularului 9 Art. 181 Prezentarea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006. Vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Formularului 10 Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se permite in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Perssoanele responsabile conform Ordinului nr. 170/2012 din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Primarul Municipiului Lugoj prof. ing. Francisc Boldea; Viceprimar Alin Tech; Director economic Cosmin Nichita; Secretar municipiu jur. Dan Ciucu; Birou Juridic jr. Flavius Mitar; Birou Buget Ec. Galin Petru, Compartiment Finaciar Preventiv Propriu: Enescu Mario, Compartiment Investitii ing. Lazar Constantin; Compartiment Licitatii si Achizitii Publice jr. Wagner Richard Cristian;Agache Mihai, Ambrus Ioan, Atanasiu Mircea Horatiu Dardu, Baboniu Marius Cornel, Barboni Ioan, Badina Nicu, Blidariu Stefan, Cimponeriu Rodica, Ciungulescu Barbu, Corbeanu Adriana Gabriela, Cotolan Voichita Ofelia, Craciunescu Iosif, Farcageanu Adrian, Galescu Cristian Pavel, Gaidos Albin, OprisGerlinde, Savu Constantin, Szücs Diana Maria, Tech Alin ? consilieri locali. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu 9.677.419 lei; In cazul in care operatorul economic si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Operatorii economici vor prezenta ? Formularul nr. 16 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. - Anexa (Detalierea contractelor incluse in Formularul 16), Experienta similara: operatorii economici vor face dovada executarii unui contract de lucrari maxim 3 contracte ce au avut ca obiect executia de lucrari deconstructii civile si/sau industriale cu o valoare minima cumulata de 4.838.709lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro;Se vor prezenta parti relevante: beneficiar, obiectul contractului, valoarea contractului, durata contractului, a unui contractmaximum 3 contracte/procese verbale de receptie, recomandari ale beneficiarilor lucrarilor. Copii cu mentiunea ?conform cu originalul?Orice documente considerate relevante;, Experti: responsabil tehnic cu executia ( RTE), responsabil pentru controlul calitatii ( CQ), inginer constructor, sef santier. Sevor prezenta certificate, atestate orice documente relevante;Declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14); Formularul 17; Formularul nr. 12, Formular 42.Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV-uri, documente care sa justifice calificarea (diplome, certificate, atestate, etc.) copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Orice alte documente considerate relevante. Declaratii de disponibilitate., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatoarele dotari: autobasculanta, buldoexcavator, 1, incarcator frontal, automacara, schela metalica, cofraje metalice.Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 13 si anexa aferenta. Declaratie pe propria raspundere ca dotarile declarate in F13 si anexa vor fi disponibile pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa prezinte documente justificative prin care sa demonstreze dreptul de proprietate si/sau de folosinta (contracte inchiriere/leasing etc) a instalatiilor si/ sau echipamentelor (facturi/ carti tehnice etc) orice documente relevante;, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer