Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - benzi reactive


Detaliu pentru invitatia numarul 356833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Numar invitatie: 356833/10.01.2014
Denumire contract: benzi reactive
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXACod fiscal: 4203938, Adresa: SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: +40 212552656, Fax: +40 02552656
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITAL CLINIC NICOLAE MALAXA , SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022441, telefon: +40 212555405, fax: +40 02555275, ETAJ 1 , SECRETARIAT.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL CLINIC NICOLAE MALAXA , SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, ETAJ 1 , SALA DE RAPORT.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: benzi reactive
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 : TESTE PENTRU MASURAREA GLICEMIEILOT 2 : TESTE CU 2 PARAMETRII PENTRU URINA ( GLUCOZA + CORPI CETONICI )
II.1.6) CPV: 33124131-2 - Benzi reactive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 000 - 241, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.estede 2411.5 lei ( pentru lotul 1 g.p = 2375 lei , pentru lotul 2 g.p.= 36.5 lei ) precizata in anexa loturi , valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderiii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire : a)depunere la casieria autoritatii contractante b) incontul: RO41TREZ7025006XXX011086, deschis la Trezoreria Sector 2 , Bucuresti. c)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare se prezinta in original, introdus in plic separat, marcat corespunzator, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, la sediul autoritatii contractante: Spital Clinic Nicolae Malaxa, Bucuresti, sos.Vergului nr.12, sector 2.In cazul scrisorii de garantare bancara se va folosi ( formular 1 ).Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 alin.1 si 2 din HG 925 / 2006.Garantia de participare este irevocabila.AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87 alin 1din HG 925 / 2006 si art.278^1din OUG 34 / 2006.Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346 / 2004 in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Cont autoritate contractanta RO41TREZ70250006XXX011086, deschis la Trezoreria Sector 2 , Bucuresti .Data pentru care se determina echivalenta lei / valuta : data publicarii invitatiei de participare.Banca pentru echivalenta leu/valuta : B.N.R.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34 / 2006Documentele vor fi prezentate atat de ofertant , asociat, tert sustinator ( daca este cazul)1.Fisa de prezentare ( formular 2 )2.Declaratia privind eligibilitatea (formular 3 )Cerinta nr.2 : Ofertantul / asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art.181 din OUG 34/2006In cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art.181, lit a), c^1) si d).Documentele vor fi prezentate atat de ofertantasociat si/ sau tert sustinator (daca este cazul)3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181( formular 4 )NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr.3: Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant)Documentele de mai jos vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat sau subcontractant (daca este cazul)4. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) 5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ( formular 6 )6. Acordul de asociere (daca este cazul) ( formular 7 )Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;Cerinta nr. 4: Ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 69^1 din OUG nr. 34/20067. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 691 din OUG 34/2006 (formular 8)Manager-Dr.Secureanu Florin Adrian; Director Medical-Dr Obilisteanu Gabriela ; Director Financiar Economic -Ec.Preda Margareta; Sef Serviciu Tehnic-Administrativ ? Stoica Paul Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Documentele de mai jos vor fi prezentate atat de ofertant catsi de asociat (daca este cazul)8. Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului din care sa reiasa obiectul deactivitate al ofertantului/ asocieriiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator.9.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii-in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , sau echivalent.Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente caredovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostre de produs.Cerinta nr.2 Certificat de conformitate Cerinta nr.1Ofertantul/ asociatul trebuiesa faca dovada indeplinirii unor standardede asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer