Achizitie publica - Benzi reactive glucotest
Detaliu pentru invitatia numarul 343507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343507/06.03.2013
Denumire contract: Benzi reactive glucotest
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzi reactive glucotest
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Benzi reactive (stripuri) necesare unitatii noastre: Lot 1. Benzi reactive compatibile glucometru One Touch SelectLot 2.Benzi reactive compatibile glucometru Glucotech Ez
II.1.6) CPV: 33124131-2 - Benzi reactive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 337 - 40, 044 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot. 1 ? 551, 00 leiLot. 2 ?248, 00 leiGarantia de participarese poate constitui prin: ? Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau? Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii, sau? Suma de bani in numerar, la casieria unitatii.Cont Trezorerie RO18.TREZ.3065.006X.XX01.0832Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.NOTA: documentul care reprezintagarantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.). Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Prezentarea certificatului de participare la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.b) Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.c) Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ungurianu Sorin - Membru titular consilier judetean, Sandu Viorica - Membru titular consilier judetean, Deju Maria - Membru supleant reprezentant CJ, Gasparoti Carmen - Membru supleant reprezentant CJ, Mihalcea Lucean - Membru titular reprezentant CJ, Boldea Valentin - Membru titular, Cristea Dumitru-Membru titular, Artimof Daniela-Membru titular, Georgescu Costinela-Membru titular, State Jana-Membru supleant reprezentant CJ, Petrea Mihaela-Membru supleant, Lefter Mihaela-Membru supleant, Bujoreanu Constanta-Membru supleant, Botezatu Dan-Membru supleant, Debita Mihaela-Manager , Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, Firescu Dorel-Director medical, Domniteanu Viorica-Director de ingrijiri, Nicolau Alina-Sef serviciu tehnic administrativ, Trifan Angel- Medic Sef UPU SMURD, Marola Zoica ? Asistent sef UPU SMURD, Vasile Rodica ? Medic Sef Oncologie Medicala, Grosu Alina-Sef Birou Achizitii, Bocaneala Alina-consilier juridicVelcu Violeta -responsabil procedurad) Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.e) Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4. Cerinta nr. 1Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul).Nota: ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicitadocumentul originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare/distributie.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselorModalitatea de indeplinireDeclaratie de conformitatepentru fiecare produs ofertat/declaratie marcaj CE, Mostre, descrieri si/sau fotografiiMostre conformart. 188, alin. 1, lit. e din OUG nr. 34/2006. Se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a documentelor.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produspentru loturile ofertate. Mostra se va prezenta in cantitate dubla ambalataindividual, astfel: una pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale a operatorilor de a livra produse similare, iar cea de a doua (contraproba) va fi sigilata si marcatacu denumirea si nr. lotului, precum si numele ofertantului-- necesara reanalizarii mostrelor in eventualitatea unei contestatii., Lista a principalelor livrari de produseModalitatea de indeplinire: Formularul nr. 8 - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 11:36