Achizitie publica - Benzi reactive (stripuri)
Detaliu pentru invitatia numarul 326303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326303/11.05.2012
Denumire contract: Benzi reactive (stripuri)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzi reactive (stripuri)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1.Stripuri (teste) de urina cu 10 parametri compatibile cu analizoarele URILUX /MIDITRON JUNIORLot 2.Bandelete Glucotest Accu-Check Activesau echivalentLot 3.Test calibrare stripuri de urina tip ?Control test M?sau echivalentLot 4.Bandelete Glucotest Accu-Check Gosau echivalent
II.1.6) CPV: 33124131-2 - Benzi reactive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot. 1 ? 2.300, 00 leiLot. 2 ?800, 00 leiLot. 3 ?25, 00 leiLot. 4 ?55, 00 leiGarantia de participarese poate constitui prin: ? Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau? Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii, sau? Suma de bani in numerar, la casieria unitatii.Cont Trezorerie RO18.TREZ.3065.006X.XX01.0832Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.NOTA: documentul care reprezintagarantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.). Originalul garantiei de participarese va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.In cazul respingerii, ca nefondata, de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participareo suma calculatain raport cu valoarea estimata a contractului, conformart 278 ^1 din OUG 34/2006: Lot. 1 ? 1.180, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Calitatea de participant la procedura de achizitie - Prezentarea certificatului de participare la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.Participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 691 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Tutunaru Dana-Membru supleantLazarovici Calina-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilVrinceanu Vasile ? Sef Serviciu Thenic AdministrativGrosu Alina ? Sef Birou AprovizionareNicolau Alina ? Consilier JuridicVelcu Violeta- Consilier JuridicTrifan Angel ? Sef sectie UPU SMURDMarola Zoica- as. Sef UPU SMURDNeincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4. Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul).Nota: ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicitadocumentul originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare/distributie.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati, Mostre, descrieri si/sau fotografiiSe vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produspentru loturile ofertate. Mostra se va prezenta in cantitate dubla ambalataindividual, astfel: una pentru efectuarea verificarii corespondentei cu cerintele din caietul de sarcini, iar cea de a doua (contraproba) va fi sigilata si marcatacu denumirea si nr.Lotului, precum si numele ofertantului-- necesara reanalizarii mostrelor in eventualitatea unei contestatii.Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare lot pentru care depune ofertapana la data limita de depunere a ofertelor . Mostrele vor fi depusela Registratura unitatii. Fiecare mostra va fi marcata cu denumirea din caietul de sarcini si pozitia corespunzatoare acestuia (numarul lotului aferent).Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselorDeclaratie de conformitatepentru fiecare produs ofertat/declaratie marcaj CE Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentCertificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent ? in copie insotit de traducerea legalizatain limba romana (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 07:52