Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzi reactive (stripuri)


Detaliu pentru invitatia numarul 349653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 349653/01.07.2013
Denumire contract: Benzi reactive (stripuri)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzi reactive (stripuri)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Benzi reactive (stripuri) necesare unitatii noastre: Lot 1. Stripuri urina cu 10 parametri compatibileanalizoarelor URILUX sau MIDITRON JUNIOR sau echivalentLot 2.Stripuri compatibileglucometruACCU-CHECK ? ACTIVE sau echivalentLot. 3. Test calibrare stripuri de urina tip ?Control test M?sau echivalentLot. 4. Stripuri compatibileglucometruACCU-CHECK ? GO sau echivalent
II.1.6) CPV: 33124131-2 - Benzi reactive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 260.74 - 135, 120.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot. 1 ? 1.890, 00 lei, Lot. 2 ?770, 00 lei, lot. 3 ? 25, 00 lei, lot. 4 ? 10, 00 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zilede la data limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Calitatea de participant la procedura de achizitieModalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei de participare la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.Cerinta 2: Participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Cerinta 3: Neincadrarea in prevederile art. 691Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Ungurianu Sorin-reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular CA; 2.Mihalcea Lucean-reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular CA; 3.State Jana-reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant CA; 4.Deju Maria-reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant CA; 5.Sandu Viorica-reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular CA; 6.Gasparoti Carmen-reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant CA; 7.Boldea Valentin- reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati-Membru titular CA; 8.Georgescu Costinela - reprezentant al Facultatii de Medicina si Farmacie Galati-Membru titular CA; 9.Botezatu Dan- reprezentant al Facultatii de Medicina si Farmacie Galati-Membru supleant CA; 10.Cristea Dumitru-- reprezentant al Colegiului Medicilor Galati-Membru titular CA; 11.Lefter Mihaela- reprezentant al Colegiului Medicilor Galati-Membru supleant CA; 12.Artimof Daniela- reprezentant al Ordinului Asistentilor -Membru titular CA; 13.Bujoreanu Constanta-reprezentant al Ordinului Asistentilor -Membru supleant CA;14. Debita Mihaela- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Manager; 15.Firescu Dorel- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director Medical;16. Dobrea Alina Valentina- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director Financiar Contabil ; 17.Domniteanu Viorica-- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director Ingrijiri; 18.Jr. Velcu Violeta ? Iuliana- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-presedinte comisie evaluare-consilier juridic; 19.jr. Nicolau Alina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati- membru comisie evaluare ? sef serviciu tehnic administrativ; 20.Ec. Grosu Alina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati- membru comisie evaluare ? sef birou aprovizionare; 21.Dr. Tutunaru Dana - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati ? membru comisie evaluare ? sef Laborator Clinic; 22. dr. Trifan Angel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati ? membru comisie evaluare ? sef UPU SMURD; 23.As. Marola Zoica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati- membru comisie evaluare ? asistent sef UPU SMURD; 24. jr. Bocaneala Alina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-membru comisie evaluare ? consilier juridicCerinta 4: Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Cerinta 5: Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4. Cerinta nr. 1: Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul).Nota: ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicitadocumentul original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Aviz de functionare emis de MS sau echivalent, conform Legii 95/2006 Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentadin care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselorModalitatea de indeplinireDeclaratie de conformitatepentru fiecare produs ofertat/declaratie marcaj CE, Cerinta nr.1Mostre, descrieri si/sau fotografiiMostre conformart. 188, alin. 1, lit. e din OUG nr. 34/2006. Se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a documentelor.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produspentru loturile ofertate. Mostra se va prezenta in cantitate dubla ambalataindividual, astfel: una pentru efectuarea verificarii corespondentei cu cerintele din caietul de sarcini, iar cea de a doua (contraproba) va fi sigilata si marcatacu denumirea si nr.Lotului, precum si numele ofertantului-- necesara reanalizarii mostrelor in eventualitatea unei contestatii.Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare lot pentru care depune ofertapana la data limita de depunere a ofertelor . Mostrele vor fi depusela Registratura unitatii. Fiecare mostra va fi marcata cu denumirea din caietul de sarcini si pozitia corespunzatoare acestuia (numarul lotului aferent).Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer