Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina fara plumb


Detaliu pentru invitatia numarul 327883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 327883/25.05.2012
Denumire contract: Benzina fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr. 2, 300006 Timisoara, telefon: +40 (0)256403035, Punct decontact: Registratura.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr. 2, 300006 Timisoara, etaj 2, Serviciul Achizitii produse.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei: Acord cadru de furnizare benzina fara plumb pe baza de carduri, pentru o perioada de 48 de luni.Cantitatea estimata pentru intregul acord cadru: min. 24000 l, max. 76000 l;Valoarea estimata pentru intregul acord cadru: min. 116400 lei, max. 368600 lei;Cantitatea estimata pentru fiecare dintre cele 4 contracte subsecvente (valabile 12 luni): min. 6000 l, max. 19000 l;Valoarea estimata pentru fiecare dintre cele 4 contracte subsecvente (valabile 12 luni): min. 29100 lei, max. 92150 lei.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 368, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au posibilitatea de a constitui garantia de participare in oricare dintre modalitatile permise de HG 925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si in acest caz s-a solicitat minim 60 de zile). In cazul in care se alege optiunea de virament bancar (ordin de plata ce se prezinta in original si trebuie sa fie confirmat de catre banca emitenta), va rugam utilizati contul: RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara.CUI: 4269282.Cuantumul garantiei de participare: 3690 lei.In cazul in care un operator economic depune contestatie, si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului o anumita suma din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Aceasta reducere se aplica si pentru garantia de buna executie.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -->> Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 actualizata.IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer