Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina fara plumb CO 95 cu sistem de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 278141
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod de identificare fiscala: 17104359
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova
Telefon: 0251416365
Fax: 0251417838
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Benzina fara plumb CO 95 cu sistem de carduri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare Benzina fara plumb CO 95 cu sistem de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.02.2011 14:28
Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, str.N.Titulescu, nr.22
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2011 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: seadiul autoritatii contractante - Craiova, str.N.Titulescu, nr.22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 223, 300 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala: Decl.eligibilitate;Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat de inregistrare la ORC;doc. din care sa rezulte ca ofertantul este specializat in comercializareade carburant;autorizatie eliberata de organisme abilitate pentru comercializarea en-detail de carburant;Sit.ec.-fin: fisa de informatii generaleCapacitatea tehnica si sau profesionala: declaratie puncte de lucru;declaratie norme protectia muncii;declaratie capacitate tehnico-financiara;certificat ISO 9001(sau documente care dovedesc implementarea sistemului calitatii);posibilitatea verificarii pe internet de catre autoritatea contractanta a situatiei alimentarilor actualizata la zi.Garantie de participare: 2.233, 00 lei (Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile)
seap si sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer