Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina fara plumb Euro 5 tip CO 95 cu alimentare pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 320362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Covasna
Numar invitatie: 320362/17.02.2012
Denumire contract: Benzina fara plumb Euro 5 tip CO 95 cu alimentare pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului CovasnaCod fiscal: 4202118, Adresa: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267307474, 0267307400, Fax: 0267307474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520009, telefon: +40 267307400, fax: +40 267313408, persoana de contact: Marius Aurelian Palu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520009
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina fara plumb Euro 5 tip CO 95 cu alimentare pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de benzina Euro 5 pentru autovehicule pe baza de carduri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 466, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorii economici participanti la procedura sunt obligati sa constituie garantie de participare. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii.Cuantumul garantiei de participare: 5.000 leiPentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie prezentata, in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent atribuit de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ?formulareCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulareCerinta nr. 3 Certificat privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul 5 din Sectiunea III ? formulareCerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formularul 6 din Sectiunea III ? formulareCerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - se completeaza formularul 11 din Sectiunea III ? formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Aron Ioan - sef al inspectoratului (ordonator de credite)- Anton Liliana - contabil sef- Palu Marius Aurelian - sef serviciu logistic- Dobrean Tiberiu - sef birou tehnic- Lorincz Sidon Ligia - consilier juridicDocumente care atesta situatia personala1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNote: 1) Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).2) Toate certificatele/ documentele/ formularele solicitate la acest punct trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul. De asemenea, toate acestea (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?CONFORM CU ORGINALUL?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. 1. Pentru persoanele juridice romane - Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii2. Pentru persoanele fizice romane - Autorizatie de functionare3. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Nota: documentele solicitate vor fi prezentate original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri si rezultatele ultimelor trei exercitii financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune o retea de distributie a carburantilor formata din minim o statie proprie sau in parteneriat/ afiliata, in fiecare resedinta de judet si in municipiul Bucuresti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct, gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul IPJ Covasna, str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520009, telefon: +40 267307400,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer