Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina fara plumb si Motorina Euro 5, pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 335924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BUCURESTI
Numar invitatie: 335924/24.09.2012
Denumire contract: Benzina fara plumb si Motorina Euro 5, pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BUCURESTICod fiscal: 4340633, Adresa: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 213187726, Fax: +40 213187719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati de justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina fara plumb si Motorina Euro 5, pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Benzina fara Plumb si Motorina Euro 5 pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 540 RON pentru IMM-uri si 270 RON pentru ceilalti operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar in contul RO52TREZ7045005XXX000144, deschis la Trezoreria sectorului 3, Beneficiar Tribunalul Bucuresti, cod fiscal 4340633; se prezinta OP confirmat de banca emitenta-in original, depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante sau-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazutamai sus (respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006, corelat cuart.2781 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
2, 5%din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru IMM-uri, si 5%din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru ceilalti operatori economici.Forma de constituire a garantiei de buna executie-instrument de garantare emis in conditiile legii conform prevederilor art 90 alin(1)-(3) sau, in functie de valoare art 90 alin(1) si alin(2) din H.G. nr.925/2006.Totodata sevor avea in vedere si prevederile H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu mod si completarile ulterioare(Declaratie privind eligibilitatea)-Completare formular 2;2)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu mod si completarile ulterioare(Declaratie privind eligibilitatea)-Completare formular 3;3)Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata cu mentiunea, , conf cu originalul'';posibilitatea de a depune documentul si in copie lizibila , ,conform cu originalul''4)Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conf cu originalul'';5)Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Completare formular 4;6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului 5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Presedinte-doamna judecator dr. Mona Lisa Neagoe, Dna ec. Gheorghita Dub, Dna. Alina Duma consilier economist, Dna.inginer Constanta Cioarec-consilier, d.l Victor Jalba-tehnician.Aceeasi comisie va avea ca supleanti : D-na Jud. Mihaela Laura Radu, D.na Emanuela Matei, D.l George Teodorescu, D-na Laura Stoiculescu Certificat constatator emis de ORC de pe raza caruia este situat sediul ofertantului, emis cu cel putin 30 de zile inainte de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul''.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. In cadrul etapei de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Valabilitatea certificatului emis de ORC sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale-din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie raportat la valoarea estimata 54 000 RON.Pentru calculul nivelului minim impus, evaluarea se face la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an.Se va completa formularul: Informatii generale-formular 6, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de 54 000 ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea produselor.Se va completa Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-formularul7, insotit de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse.Declaratie privind lista statiilor in care se poate alimenta cu carburant pe baza de BVC(furnizorul trebuie sa detina cel putin o statie in municipiul Bucurestisi in celelalte municipii resedinta de judet din tara)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer