Achizitie publica - Benzina fara plumb sub forma de BVC
Detaliu pentru invitatia numarul 342913
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342913/20.02.2013
Denumire contract: Benzina fara plumb sub forma de BVC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, Fax: +40 0232766259/ +40 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, fax: +40 0232766259/ +40 0232718250, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pascani, str. Srefan cel Mare nr.16, sala nr.18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina fara plumb sub forma de BVC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Benzina fara plumb sub forma de Bonuri Valorice pentru Carburanti
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2000 lei, conform art. 43^1 alin. (2), lit. a), din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ult. si art.84-88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare Valabilitatea garantiei de participare - minim 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: -Scrisoare de garantie, conform formularului J/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - prezentat in original si anexat la coletul cu oferta; - Ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX deschis la Trezoreria Pascani; Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. -In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMMvaloarea garantiei de participare se reduce la 50%. -Pentru asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. -Ofertantul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.Data la care se determina echivalenta leu / valuta, este cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de participare, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 1 - Declaratie privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare - semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. - In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006)-formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantului* Se solicita certificate doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C21. PANTAZI DUMITRU2. AXINTE VASILE3. ZANET GICA4. LABONTU ANGELICA5. ZUZAN MIRCEA6. PERTU IULIAN7. SIMON CRISTINA8. PASCU LAURA9. COJOCARU IONUT-LUCIAN10. PRISECARU OVIDIU-CIPRIAN11. GRIGORAS MARICICA12. POPA STEFAN13. MIRT IACOB14. BLASCU SORIN CLAUDIU15. ACSINTE DIANA-ELENA16. ALEXA PETRU-BOGDAN17. APOSTOL CARMEN-ELENA18. BALAU VASILE19. CRACIUN EMILIAN20. DANU ION21. ENEA NECULAI22. HALDAN VASILE23. IONESCU DRAGOS24. IONITA IOAN25. MIHUT BENONE26. NEDELCU GABRIELA27. NICHIFOR DORIN28. PINTILIE MARIUS- NICOLAE29. PLESCA VASILE30. RACILA FLORIN31. TOMA ANDREI CODRIN32. VOINEA STEFANNota I: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia prezentarii formularelor: A, B, (inclusiv a documentelor de confirmare), C si C2.Nota II: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, formularul C1 se completeaza in numele asocieriiNota III: Operatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica/profesionala au obligatia prezentarii formularului A, formularului B modificat corespunzator [numai lit. a), c1) si d)], Formularului C2. - Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani- Cursul de schimb mediu anual: (RON/EUR) 2012 ? 4, 4560; 2011 - 4, 2379; 2010 ? 4, 2099;, - Informatii privind asocierea: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.- In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 10:04