Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina fara plumb(cu cifra octanica 95)pe baza de carduri de credit


Detaliu pentru invitatia numarul 346604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Numar invitatie: 346604/14.05.2013
Denumire contract: Benzina fara plumb(cu cifra octanica 95)pe baza de carduri de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOVCod fiscal: RO 1102556, Adresa: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Telefon: 0368/401259, Fax: 0368/401259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Romania, cod postal: 500250, telefon: +40 0368/401259, fax: +40 0368/401259, persoana de contact: CAMELIA SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Harmanului nr.49 et.3 Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (-Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina fara plumb(cu cifra octanica 95)pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de ?Benzina fara plumb (cu cifra octanica 95) pe baza de carduri de creditObiectul procedurii il constituie achizitionarea pe baza de carduri de credit, pentru o perioada de un an de zile, benzina fara plumb Euro 5 (cu cifra octanica 95), utilizata drept combustibil pentru motoarele care echipeaza autovehiculele diverse din parcul regiei.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 168 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 3197.52.Perioada de valabilitate :90 zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1)si(3) din HG nr.925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand aceasta din urma se afla in oricare dintre situatiile prev.la art.87 alin(1) din HG 925/2006.Se vor respecta si prev.legale conf.art.278?1 din OUG 34/2006, in cuantum de 2131.68 lei.Data la care se determina echivalenta leu/euro este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Scrisoare de inaintare: completare si prezentare Formular 2A.2. Declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B2.Persoane ce sunt membrii ai organelor decizionale si au legatura cu procedura de atribuire sunt: ing Pulpea Augustin ? director general, ec Florea Cristinel ? director economic, ing c Marin Costinel ? director tehnic, ing c Spinean Nicolae ? director exploatare.Persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire: ing Cenan Mircea ? sef serv tehnic, ing Voicu Liviu ? sef comp achizitii, ing Teodorescu Constantin ? sef serv aprovizionare, cons jur Sandu Camelia ? comp achizitii, ec Gliga Daniela ? comp achizitii, ing c Rat Nicolae ? serv tehnic, ing Stan Mihai ? comp achizitii, ing Nitu Dan ? serv aprovizionare, ec Diaconu Rodica ? birou contabilitate, jur Corfariu Corina ? comp achizitii.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare ofertanti cu oferta independenta: completare si prezentare Formular 1.6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.2. Situatiile financiare intocmite pentru semestrul I al anului 2012, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF.Este permisa si prezentarea bilantului contabil aferent anului 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.2. Certificat de conformitate si licenta aferenta, pentru produsul ofertat, eliberate de RAR (in baza OG nr 80/2000), ?sau echivalent?, valabile la data limita de depundere a ofertelor.3.Cerinta minima de calificare: ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cel putin 1 statie de alimentare la nivel local, in municipiul Brasov, si cate una la nivel judetean, in orasele resedinta de judet, statii de alimentare care ofera posibilitatea livrarii carburantilor pe baza de card de credit.Cerinta fiind stabilita in raport cu natura si complexitatea contractului. . Certificarepentru calitate ISO 9001 valabila la data limita de depunere a ofertelor ?sau echivalent? de la ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer