Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina, motorina si carduri de alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 335454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII "HIDROSERV" SEBES S.A.
Numar invitatie: 335454/14.09.2012
Denumire contract: Benzina, motorina si carduri de alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII "HIDROSERV" SEBES S.A.Cod fiscal: R 14951782, Adresa: str. Alunului nr.9 A, Sebes, Telefon: 0258806363, Fax: 0258734413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si servicii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina, motorina si carduri de alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina, motorina atat VRAC cat si prin carduri de alimentare
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 541, 985 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru lot 1: in cuantum de 7.000 lei. Valabilitate: minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelorPentru lot 2: in cuantum de 3.000 lei. Valabilitate: minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului si se poateconstitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1)-(3) din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Fisa informatii generale - formular 12.Situatia personala a operatorului economic conform art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 - formular 2 la care se vor anexa: 1.Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, 2.Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului. Nota: Din certificatele fiscale 1) si 2) trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioarra celei in care se depun ofertele(certificatele se depun in original/copie legalizata/copie certificata-conform cu originalul).Ofertantii cu datorii la bugetul local sau cel consolidat vor fi descalificati.3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular 34.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular 45.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 5NOTA Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Director: BESOIU Ioan; Dir. adj. tehnic: RADU Florin; Dir. adj. economic: TONCEAN Lucia; Dir. adj. marketing: DRAGOSIN Romi 1.Prezentare - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 dezile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. (format pdf).Pentru persoane/juridice straine: Prezentare - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf).In perioada de evaluare, ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru LOT nr.2 : Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 311.982 lei, Pentru LOT nr.1 : Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 771.988 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara lot nr.2Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani: Dovada indelinirii unui contract similar., Experienta similara lot nr.1Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani: Dovada indelinirii unui contract similar., Dotarea tehnicaDeclaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 18:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer