Achizitie publica - Benzina si motorina pe baza de carduri
Detaliu pentru invitatia numarul 327082
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327082/17.05.2012
Denumire contract: Benzina si motorina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, Oradea, etajul 4, camera 46 -secretariatRomania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Oradea, str.Republiciinr.37, etajul 4, camera 35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina si motorina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Benzina si motorina pe baza de carduri
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 2400 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionatsi cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata , conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager , Dr.Carp Gheorghe-Director Fin-Cont.-Ec.Maghiar Marcel-Director Medical Dr.Duse AdrianComisia de evaluare: -Ec.Iurcov Bogdan-Ec.Popovici Florin-Ing.Gherman Sorin Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii .In cazul ofertantului clasat pe locul I dintre ofertele admisibile, care a prezentat Certificatul ORC in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea Certificatului ORC in original sau copie legalizata, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. (Conf.Standardului de calitate SR EN 590/2004 respectiv SR EN 228/2004 si a Directivei 98/70/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 13.10.1998, privind calitatea benzinei si a motorinei si de modificare a Directivei 93/12CEE a Consiliului, cu modificarile si completarile ulterioare)NOTA: Toate documentele vor fi redactate in limba romana sau traduse de catre un traducator autorizat., - Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani (Se va completa in conformitate cu Formularul 7)., Se va asigura minim 3(trei)statii de furnizare in municipiul Oradea.(Avand in vedere ca unitatea noastra asigura asistenta medicala de urgenta (UPU-SMURD)in colaborare cu Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta(ISU)cu autospecialele aflate in dotarea unitatii, consideram oportuna si justificata solicitarea a min. 3(trei)statii de furnizare in municipiul Oradea.Oferta care nu indeplineste aceasta cerinta va fi respinsa cainacceptabila, conform art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.R.925/2006. Certificarea sistemului calitatii- se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat. -se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Aceste documentele- se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 13:30