Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Benzina si motorina pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 354363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 354363/03.10.2013
Denumire contract: Benzina si motorina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Benzina si motorina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: benzina si motorina pe baza de carduri
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 080 - 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 2880lei.Modul de constituire a GP la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionatsi cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea acordului cadru in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire sau isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ofertantul va pierde garantia de participare.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului in situatia respingerii contestatiei depusa la CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, in cuantum de 1440 lei, conf.art.278^1 alin(1), lit.a)din OUG 34/2006.Dovada constituirii GP se posteaza in SEAP(scanata) si transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea prin care ofertantul face dovada ca nu se incadreaza la prevederile art.180 din OUG 34/2006.Declaratiecu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager , Dr.Carp Gheorghe-Director Fin-Cont.-Ec.Maghiar Marcel-Director Medical Dr.Daina Lucia GeorgetaComisia de evaluare: -Ing.Rotaru Marcel-Ec.Iurcov Bogdan-Ec.Popovici Florin-Ec.Dragan Doru-Ec.Abrudan Dan Horea Certificat constatator eliberat de ORC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. (informatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limitade depunere a ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaledin care sa reiasa cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani.(FORMULARUL 2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate(Conf.Standardului de calitate SR EN 590/2004 respectiv SR EN 228/2004 si a Directivei 98/70/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 13.10.1998, privind calitatea benzinei si a motorinei si de modificare a Directivei 93/12CEE a Consiliului, cu modificarile si completarile ulterioare, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., Experienta similara-Unul sau mai multe contracte similare desfasurate in ultimii 3 ani (valoarea cumulata trebuie sa fie de minim 80000 lei)Modalitatea de indeplinire: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani (Se va completa in conformitate cu Formularul 7).Fisa de informatii privind experienta similara ? Formular 8Se va asigura minim o statie de furnizare in fiecare resedinta de judet dintara.Oferta care nu indeplineste aceasta cerinta va fi respinsa ca inacceptabila, conform art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.R.925/2006. Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer