Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BENZINA SI MOTORINA PENTRU AUTOTURISME SI UTILAJE - ACHIZITIE PE BAZA DE CARDURI


Detaliu pentru invitatia numarul 346317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)
Numar invitatie: 346317/08.05.2013
Denumire contract: BENZINA SI MOTORINA PENTRU AUTOTURISME SI UTILAJE - ACHIZITIE PE BAZA DE CARDURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)Cod fiscal: R 4297827, Adresa: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Telefon: 0237 675 224, Fax: 0237 676 590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Romania, cod postal: 625300, telefon: +40 237675224, fax: +40 237676590, persoana de contact: Primaria orasului Odobesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BENZINA SI MOTORINA PENTRU AUTOTURISME SI UTILAJE - ACHIZITIE PE BAZA DE CARDURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze carburanti auto pe baza de card, dupa cum urmeaza: A. Pentru perioadamai ? 31 decembrie 2013 : Motorina ? 21.700, 00 l siBenzina ? 3.400, 00 l, avand o valoare estimatade 133.030, 00 lei (exclusiv TVA)B. Pentru a asigura continuitatea aprovizionarii, se ia in calcul achizitionarea suplimentara, in perioada 01.01 ? 30.04.2014, a urmatoarelor cantitati de carburanti: Motorina ? max.10.800 l siBenzina ? max 1.800 l, conditionat de existenta resurselor financiare destinate achizitionarii acestora. Valoarea cantitatilor suplimentare este estimata la66.780, 00 lei (exclusiv TVA).Valoarea estimata a contractului: intre 133.030, 00? 199.810, 00 RONNOTA: Valoarea minima a intervalului (133.030, 00 lei) reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie a.c, respectiv valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii competitive, valoare in functie de care se vor evalua oferteleValoarea maxima a intervalului (199.810, 00 lei) este suma dintre valoarea minima estimata (de la punctul A) si valoarea estimata pentru achizitionarea cantitatilor suplimentare (de la punctul B).Optiuni: AC poate suplimenta cantitatile prevazute pana la 31.12.2013 conform art.6 al HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 030 - 199, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 2600 lei.AC va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Perioada de valabilitate: 90 zile, de la data limita de primire a ofertelorModalitati de constituire : ? prin virament bancar in contul IBAN RO12 TREZ 6915 006X XX00 3172 deschis la Trezoreria Municipiului Focsani(cod fiscal 4297827)? ordin de plata sau filaCEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferinta din Romania, care se va prezenta in original, avand valoarea si pentru perioada prevazuta mai sus. ? Formular 4.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Aceasta vafi insotita, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004. ? Formular 5.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, cursul de referinta fiind cel stabilit de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 180 al OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formular P1. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca acesta exista., si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune .Cerinta nr.2? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 al OUG nr.34/2006. Se va prezenta, Formular P2 . Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte commune. Tertul sustinator, daca acesta exista., nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta nr.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta, Formular P3. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr.4 ? Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, Formular P4. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr.5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 al OUG nr.34/2006. Se va prezenta Formularul P5 .Declaratia va fi prezentata de ofertant (asociati)/ subcontractant/ tert sustinator, dupa caz.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Nicolas Daniel - Primar, Vetrescu Florin ? Viceprimar, Presedinte comisie evaluare oferte , Bolovan Bejan Mirela ? Responsabil Achizitii publice, membru in comisia de evaluare, Doldor Georgeta, Teodor Monica, Miron Silvia, Luca Gabriela, Cotarlan Mariana ? membri comisie evaluare oferte; Monac Florin ? Sef serv.Buget ? Finante; Nominalizam de asemenea, consilierii locali: Miron Gheorghe, Condrut Oana Franceasca, Chiriac Gabriel, Coman Daniela Anisoara, Cristea Florentin, Constantinescu Dumitru Adrian, Florea Neculai, Ionita Andreea Mariana, Paraschiv Eugen , Sandu Corina Violeta, Hanta Grigore, Toma Vasile Ioan, Mistoiu Viorel Mugurel, Grigore Constantin, care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Cerinta nr. 6? Indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala, emis de AFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Cerinta nr.7 ? Indeplinirea obligatiilor la bugetul local. Se va prezenta Certificatul fiscal, emis de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Cerinta nr. 1 ? Dovedirea inregistrarii. Se va prezenta Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatiain care acesta a fost depus in copie.Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor (informatiile pe care le contine trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 ? Cifra de afaceriSe solicita o valoare a cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani (ani fiscali incheiati), cel putin egala cu 250.000leiCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa1) Se va prezenta Formularul E1 - Informatii generale.2) Ofertantii vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente contabile relevante.Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Se va atasa de catre tertul sustinator, daca acesta exista, Formularul 10 - Angajament tert sustinator financiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? Atestarea conformitatii produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteSe vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, Cerinta nr.2 ? Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ofertantului sa detinastatie de distributiecompatibila cu sistemul CARD, in orasul OdobestiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer