Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bibliorafturi, mape corespondenta, clasoare si articole similare


Detaliu pentru invitatia numarul 333848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 333848/17.08.2012
Denumire contract: Bibliorafturi, mape corespondenta, clasoare si articole similare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111422, fax: +40 372111483, persoana de contact: Andreea Grigore
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111422, fax: +40 372111483, persoana de contact: Andreea Grigore
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bibliorafturi, mape corespondenta, clasoare si articole similare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Bibliorafturi, mape corespondenta, clasoare si articole similare
II.1.6) CPV: 30199500-5 - Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4270 LEI . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 60 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2135 lei, conform art. 2781*) alin. (1), lit. a din OUG 34/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul J. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular D;?Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular E.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.?Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69ยน O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul F;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Eduard Hellvig ? Ministru-Marcel Bolos - Secretar de Stat-Valentin Trifan ? Secretar General Adjunct-Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)-Alina Dinca ? Director general (Directia Generala Economica si Administrativa)- Gabriela Bostanescu ? Director (Directia Gestionare Fonduri Comunitare pentru Turism)-Andreea Grigore ? Sef serviciu (Directia Generala Achizitii Publice)?Se solicita certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular K?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, ce prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are debite. ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.-Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentele solicitate mai sus vor fi emise pentru fiecare membru al asociatiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 420.000 LEI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Se solicita lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de furnizare anterior de minim 60.000 lei sau prezentareaa maximum trei contracte de furnizare anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 100.000 lei.?Se va anexa cel putin o recomandare emisa de beneficiari, la care se face referire in formularul H, in original sau copie., ?Se solicita prezentarea mostrelor din toate bunurile solicitate odata cu oferta sa ?Se solicita prezentarea unui certificat de calitate emis de catre un organism independent ? certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer